فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مازندران خبر داد؛

محدودیت‌های ترافیکی درمحور‌های مواصلاتی مازندران

محدودیت ترافیک در کرج-چالوس،هراز

عصر خودرو- رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محور‌های مواصلاتی استان از ظهر امروز (چهارشنبه) ۲۶ دی ماه خبر داد.

محدودیت‌های ترافیکی درمحور‌های مواصلاتی مازندران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از میزان، سرهنگ علیرضا قدمی اظهار داشت: به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت‌های ترافیکی در محور‌های مواصلاتی استان مازندران اعمال خواهد شد.

    وی تصریح کرد: تردد موتورسیکلت از ساعت 12 ظهر امروز (چهارشنبه) 26 دی ماه تا ساعت 6 صبح روز شنبه 29 دی ماه از محور‌های "کرج- چالوس و هراز" ممنوع است.

    رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران، افزود: تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

    سرهنگ قدمی با اشاره به اینکه تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور" کرج- چالوس" ممنوع است، افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 24 روز جمعه 28 دی ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه مستقر در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 تا 24 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

    رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی در محور هراز، عنوان داشت: تردد کلیه تریلر‌ها از محور هراز و تردد کلیه کامیون‌ها وکامیونت‌ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روز چهارشنبه 26 دی ماه و همچنین از ساعت 8 تا ساعت 24 روز‌های پنج شنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.

    سرهنگ قدمی با اشاره به پیش بینی‌های هواشناسی در خصوص ورود سامانه بارشی سرد از امشب به استان و احتمال بارش برف و کولاک در محور‌های کوهستانی استان به شهروندان و رانندگان وسایل نقلیه توصیه کرد: ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی خودرو‌های خود را به تجهزات زمستانی مجهز کنند.

    سرهنگ قدمی گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان با شماره 24434 و 24420 با پیش شماره 011 به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو