فونیکسریمکسبهتام

افزایش آلودگی هوا در کلان‌شهرها

یخبندان در ۲۶ استان

عصر خودرو- در سه روز آینده در اغلب مناطق کشور جوی آرام پیش‌بینی می‌شود که پیامد آن در شهرهای صنعتی و پرجمعیت افزایش آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا خواهد بود.

افزایش آلودگی هوا در کلان‌شهرها
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۸:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، بر اساس تحلیل آخرین داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، بعدازظهر دوشنبه و طی روز سه‌شنبه در برخی مناطق غرب کشور و زاگرس مرکزی شامل استا‌ن‌های لرستان، شرق خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و غرب فارس افزایش ابر، بارش پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

    در سه روز آینده در اغلب مناطق کشور جوی آرام پیش‌بینی می‌شود که پیامد آن در شهرهای صنعتی و پرجمعیت افزایش آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا خواهد بود.

    امروز تا بعدازظهر فردا بخش‌های مرکزی و شرق خلیج‌فارس و غرب تنگه هرمز مواج خواهد بود.

    بر این اساس آسمان تهران فردا کمی ابری همراه با غبار محلی در بعدازظهر افزایش ابر خواهد بود؛ بیشینه و کمینه دما فردا در تهران 6 و صفر درجه خواهد بود.

    فردا بندرعباس با بیشینه دمای 23 درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان و همدان و زنجان با کمینه دمای 10 درجه زیر صفر سردترین مرکز استان خواهد بود.

    فردا در 26 استان دمای هوا صفر و زیر صفر درجه خواهد بود.

    میانگین بارندگی کل کشور از ابتدای سال زراعی (یکم مهرماه 97) تا روز 22 دی‌ماه سال‌جاری 104.2‌میلی‌متر ثبت شد، میزان بارش در سال گذشته در این بازه زمانی 34.4میلی‌متر بوده است، بنابراین بارش سال جاری تا این تاریخ 202.9درصد بیشتر از سال گذشته است.

    میانگین بلندمدت بارندگی کشور در بازه زمانی مذکور 84.5 میلی‌متر بوده است که بارش سال جاری 23.3درصد بیشتر از سال بلندمدت است.

    بیشترین میزان بارش در هفته شانزدهم سال زراعی متعلق به منطقه کوهرنگ در استان چهارمحال و بختیاری به میزان 102.2 میلی‌متر بوده است.

    در همین مدت میانگین گرم‌ترین منطقه میناب در استان هرمزگان به میزان 27.6درجه سلسیوس و سردترین منطقه زرینه در استان کردستان به میزبان 11.7 منفی درجه سلسیوس بوده است.

    کاربران همچنین می‌توانند جزئیات بیشتری از خبرنامه هفتگی هواشناسی کشاورزی را از اینجا مشاهده کنند.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو