فونیکسریمکسبهتام

رئیس مرکز کنترل ترافیک ناجا:

همه جاده های کشور باز هستند

عصر خودرو- رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: در جاده های اصلی کشور از لحاظ مداخلات جوی به جز جاده رشت به انزلی که همراه با مه گرفتگی است مشکل خاصی دیده نمی شود.

همه جاده های کشور باز هستند
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایرنا، سرهنگ نادر رحمانی درباره آخرین وضعیت راه‌ها و جاده‌های کشور اظهار داشت: در هیچ یک از جاده های اصلی کشور مداخلات جوی (بارش باران و برف) با توجه به وضع آب و هوایی امروز (پنجشنبه) و فردا (جمعه) مشکل خاصی نداریم اما رانندگان توجه داشته باشند که به علت برودت هوا در جاده های کوهستانی باید حتما لوازم لازم سفر را به همراه داشته باشند.
    وی ادامه داد: ترافیک در آزاد راه قزوین به کرج (محدوده پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس) و آزاد راه کرج به تهران (محدوده پل فردیس تا پل کلاک و گرمدره) نیمه سنگین است.
    سرهنگ رحمانی تصریح کرد: در آزاد راه تهران - قم مسیر پرحجم مشاهد می شود و در جاده مخصوص کرج و تهران نیز با افزوده شدن خودروها، مسیری پرحجمی دیده می شود.
    وی افزود: سایر جاده های کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.
    رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: در 24 ساعت گذشته علت اصلی تصادفات، سرعت غیر مجاز در جاده ها بوده است. به هموطنان توصیه می شود با سرعت مطمئنه و مجاز رانندگی کنند.
    بر اساس گزارش سازمان هواشناسی کشور، از بعد از ظهر شنبه با ورود تدریجی سامانه بارشی به غرب کشور بارش ها آغاز می شود که ابتدا در دامنه های زاگرس مرکزی در غرب و جنوب غرب کشور خواهد بود و روز یکشنبه بخش هایی از شمال غرب و مرکز کشور را در بر می گیرد. بارش ها را به شکل برف و باران شاهد خواهیم بود.
    روزهای دوشنبه و سه شنبه نیز این مناطق ادامه بارش ها را خواهند داشت. اما از امروز تا شنبه در بیشتر مناطق کشور جو آرام و پایدار است. البته بعد از ظهر فردا شمال غرب و ارتفاعات البرز غربی بارش های پراکنده همراه با وزش باد خواهند داشت که با تاثیر گذاشتن بر روی هوای تهران به طور موقت از میزان غلظت آلاینده های جوی در پایتخت کاسته می شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو