فونیکسریمکسبهتام

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت خبر داد:

تشکیل ستاد برای پاسخگویی به اعتراض مشتریان سایپا و ایران خودرو

عصر خودرو- معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از تشکیل ستادی در دو شرکت خودروسازی خبر داد که مسئولیت آنها پاسخگویی و رسیدگی به اعتراض مشتریان است.

تشکیل ستاد برای پاسخگویی به اعتراض مشتریان سایپا و ایران خودرو
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از شاتا، مقیمی با اشاره به دستور وزارت صنعت، معدن و تجارت به شرکت های خودروساز برای تعیین تکلیف مشتریان، گفت: گروه خودروسازی ایران خودرو و سایپا، ستادی را در معاونت فروش خود تشکیل داده اند و به اعتراض مشتریان به تاخیر و شرایط تحویل خودرو رسیدگی می کنند.

    او در ادامه افزود : امروز به صورت سرزده از این ستاد بازدید کردم که با توجه به فراخوان شرکت های خودروساز، افرادی که امکان تحویل خودروهایشان نبود، به ستاد مراجعه کرده بودند و توافقاتی با خودروسازان داشتند.

    معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اعلام اینکه سایر گروه ها نیز می توانند در روزهای آینده به این ستاد مراجعه کنند، گفت: با توجه به گروه بندی محصولات خودرو سازان، متقاصیان با مراجعه به ستاد و انتخاب محصول مورد نظر می توانند از زمان تحویل خودرو که توسط شرکت خودرو ساز اعلام خواهد شد مطلع شوند.

    گفتنی است ستاد مشتریان ایران خودرو در کیلومتر 14 جاده مخصوص تهران-کرج(شهید لشکری)جنب بیمه و بانک پارسیان درب 4 ایران خودرو و ستاد مشتریان سایپا در کیلومتر 18 جاده قدیم،مجموعه سازه گستر(کفش ملی سابق )واقع است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط