فونیکسریمکسبهتام

تعدیل نیروی سه‌هزار نفری تسلاموتورز

عصر خودرو- به نظر می‌رسد که رکود بازارهای جهانی خودرو در کنار جنگ تجاری میان چین و ایالات متحده، موجب شده است که بالغ بر سه هزار نفر از کارکنان شرکت آمریکایی تسلاموتورز تعدیل نیرو شوند.

تعدیل نیروی سه‌هزار نفری تسلاموتورز
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۵:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، تسلا موتورز که یکی از بزرگترین شرکت‌های آمریکایی فعال در زمینه خودروسازی و تکنولوژی محسوب می‌شود که فعالیت و اهداف بلند پروازانه‌ای در این زمینه داشته است، هم اکنون بزرگترین رقیب خودروسازان بزرگ جهان همچون فولکس‌واگن، بی‌ام‌و، بنز، تویوتا، هیوندای و غیره محسوب می‌شود چراکه با تولید و عرضه خودروهای برقی لوکس و قدرتمندی که توان پیمایش نسبتاً بالایی دارند، توانسته است سهم قابل توجهی از بازار خودروهای دوستدار محیط زیست و پاک را از آن خود کند و قدرت سایر رقیبان را به چالش بکشاند.

    بر اساس گزارش وب سایت Markets Insider ، ایلان ماسک، مؤسس و مدیرعامل شرکت تسلاموتورز به تازگی خاطرنشان کرده است که تولید انبوه خودروهای برقی و الکتریکی که به باتری‌های بزرگ و قدرتمندی مجهز است، کار بسیاری دشواری است چراکه آنها باید توان و ظرفیت رقابت با خودروهای قدرتمند بنزینی و دیزلی با پیشرانه و موتورهای احتراقی را داشته باشند و این امر لازمه بهره‌گیری از سیستم‌های فوق پیشرفته و جدیدی است تا به خودروسازان فعال در صنعت خودروهای برقی و الکتریکی این امکان را بدهد تا خودروهای قدرتمندی را به مرحله تولید برسانند که قادر است مسافت طولانی را با هر بار شارژ بپیماید.

    خودروی تسلا مدل 3 در اوایل سال 2016 میلادی به صورت عمومی معرفی و عرضه شد و تسلا پیش بینی کرد که تا پایان سال 2017 قادر خواهد بود بالغ بر پنج هزار دستگاه از این مدل را به مرحله تولید و عرضه برساند.

    به نظر می‌رسد که با افزایش محبوبیت خودروهای برقی به‌عنوان وسایل نقلیه پاک و دوستدار محیط زیست و همچنین استقبال بی‌نظیر مشتریان و خریداران از این گونه خودروها، شرکت‌های خودروسازی بیشتری به فکر تولید و عرضه خودروهای الکتریکی، لوکس و قدرتمند افتاده و با یکدیگر بر سر معرفی محصولات بهتر و باکیفیت‌تر به رقابت تنگاتنگی بپردازند.

    بر اساس پیش‌بینی کارشناسان و تحلیلگران فعال در صنعت خودروسازی، تسلا موتورز نیز به منظور کاهش هزینه‌های نهایی و کمک به افزایش سودآوری خود تصمیم گرفته است راهی را که پیش‌تر شرکت‌های خودروسازی فورد و جنرال موتورز در پیش گرفته بودند را طی کند و این بدان معناست که می‌خواهد در همین راستا خیل عظیمی از کارکنان خود را تعدیل نیرو کند و یا بخش‌های فعالی از کارخانه‌های خود را به طور موقت تعطیل اعلام کند.

    به عبارتی دیگر، تسلاموتورز قصد دارد در راستای افزایش تمرکز برای تولید خودروهای برقی و الکتریکی قدرتمند و کاهش هزینه‌های نهایی خود سه هزار نفر از کارکنان خود را تعدیل نیرو کند.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو