فونیکسریمکسبهتام

امیرحسنخانی خبر داد:

تشکیل کمیته سه جانبه برای بررسی موضوع افزایش قیمت خودرو

عصر خودرو- نایب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس از تشکیل کمیته سه جانبه‌ای متشکل از نماینده سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان، شاکیان و نیز خودروسازان برای بررسی موضوع افزایش قیمت خودرو درکشور خبر داد.

تشکیل کمیته سه جانبه برای بررسی موضوع افزایش قیمت خودرو
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۹:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس ، محمدرضا امیرحسنخانی نماینده مردم فردوس در مجلس شورای اسلامی  با اشاره به نشست امروز کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: در جلسه امروز که با حضور اعضای دائم کمیسیون برگزار شد موضوع افزایش قیمت خودرو مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

    وی افزود: نظر اعضای کمیسیون اصل 90 در این جلسه بر این بود که هیچ دلیل کارشناسی و منطقی برای افزایش قیمت خودرو به شکلی که ما امروز در کشور شاهد آن هستیم، وجود ندارد. تأمین قطعات توسط خودروسازان پیش از افزایش قیمت دلار انجام شده و قطعات با قیمت‌های قبلی خریداری شده است.

    نایب رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس اظهار داشت: در نهایت بنا شد تا کمیته‌ای متشکل از نماینده سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان، شاکیان و خودروسازان موضوع افزایش قیمت خودرو را مورد بررسی قرار دهند و به جمع‌بندی در این باره برسند.

    امیرحسنخانی خاطرنشان کرد: چنانچه این کمیته در بررسی‌های خود به جمع‌بندی نرسد کمیسیون اصل 90 به صورت جدی‌تر به موضوع افزایش قیمت خودرو ورود پیدا خواهد کرد و در صورتی که پیگیری‌ها توسط کمیسیون هم نتیجه‌ای نداشته باشد پرونده برای بررسی بیشتر به قوه قضاییه ارسال خواهد شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم