فونیکسریمکسبهتام

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران خبر داد:

افزایش مسیرهای کندروی بزرگراه آزادگان به ۳ خط عبوری

عصر خودرو- معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از مرمت و بهسازی بیش از ۱۶۶ هزار مترمربع سطح مسیرهای کندروی بزرگراه آزادگان خبر داد.

افزایش مسیرهای کندروی بزرگراه آزادگان به ۳ خط عبوری
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، ایرج معزی که در حاشیه بازدید میدانی از پروژه مرمت و بهسازی مسیرهای کندروی بزرگراه آزادگان سخن می گفت، اقدامات اجرایی این پروژه را شامل طیف گسترده ای از عملیات ترمیمی از قبیل تثبیت بستر با سیمان، اجرای بتن غلتکی، روکش آسفالت، پیاده روسازی، مرمت گاردریل‌ها، جداول و شبکه جمع آوری و هدایت آب های سطحی، اصلاح عرض معبر و ایمن سازی مسیرهای ورودی و خروجی دانست و یادآور شد: با اجرای این پروژه، کل مسیرهای کندروی بزرگراه آزادگان در هریک از باندهای رفت و برگشت به 3 خط عبوری افزایش خواهد یافت.


    وی هماهنگی کامل با شهرداری مناطق مربوطه را یکی از ضرورت های اجرای پروژه به ویژه در بخش اصلاح عرض معبر و ایمن سازی مسیرهای ورودی و خروجی ذکر و اضافه کرد: از این پس کمیته راهبری پروژه مرمت و بهسازی مسیرهای کندروی بزرگراه آزادگان، به صورت منظم با حضور شهرداران مناطق مربوطه تشکیل خواهد شد تا ضمن پایش مستمر پیشرفت عملیات اجرایی، موانع موجود در ادامه مسیر در اسرع وقت برطرف شوند.
    به گفته معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، در حال حاضر 3 اکیپ اجرایی در مسیرهای شمال به جنوب و جنوب به شمال بزرگراه آزادگان (بخش حدفاصل بزرگراه سعیدآباد تا پل شهید کاظمی) و همچنین مسیر جنوب به شمال بخش حدفاصل پل فتح تا بزرگراه شهید خرازی مشغول اجرای عملیات مرمت و بهسازی روکش آسفالت هستند. در نتیجه فعالیت این واحدها، در بیش از 166 هزار متر مربع سطح مسیرهای کندروی بزرگراه آزادگان با استفاده از 70 هزار تن بتن غلتکی و 18 هزار تن آسفالت مورد مرمت و بهسازی قرار گرفته است.


    بر اساس گزارش پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، گفتنی است پیشرفت عملیات مرمت مسیرهای کندروی بزرگراه آزادگان در بخش حدفاصل پل شهید کاظمی تا تقاطع بزرگراه شهید همت از مرز 32 درصد فراتر رفته است. طول این مسیرها در 2 باند رفت و برگشت به 27 کیلومتر می رسد.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو