فونیکسریمکسبهتام

معاون مهندسی شرکت زامیاد عنوان کرد:

افزایش سهم بازار زامیاد با ورود نسل جدید خودروهای تجاری

عصر خودرو- معاون مهندسی شرکت زامیاد از ورود نسل جدید وانت های "پادرا" و "ریچ" به بازار داخلی در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: با توجه به سیاست گذاری های کلان مدیریت ارشد این شرکت مبنی بر حفظ و ارتقای کیفی محصولات فعلی و نیز ورود نسل جدید محصولات اظهار امیدواریم کسب سهم ۵۰ درصدی بازار محصولات وانت کشور توسط زامیاد محقق شود.

افزایش سهم بازار زامیاد با ورود نسل جدید خودروهای تجاری
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از سایپانیوز، حسین بنای شاهانی، توجه به رعایت الزامات استاندارد85 گانه خودرو در محصولات تولیدی را از اولویت های اصلی شرکت زامیاد خواند و یادآور شد: حمایت از حقوق مصرف کنندگان و پاسخگویی به سطح انتظارات و نیازهای جامعه و نیز گسترش سبد محصول باعث شد پروژه هایی از جمله توسعه پلتفرم و ارتقاء سطح آلایندگی موتور وانت های تولیدی زامیاد در اولویت اقدامات این شرکت قرار گیرد.

    وی افزود: طی چند سال اخیر شرکت زامیاد توانسته است با تغییرات گسترده در پلتفرم وانتنیسان با عرضه وانت های پادرا و همچنین وانت لوکس ریچ، علاوه بر حفظ سطح کمی تولیدات خود، خودروهایی را به بازار داخلی عرضه کند که همگام با سطح استانداردهای تعیین شده خودرو در کشور باشد.

    معاون مهندسی شرکت زامیاد همچنین در خصوص نسل جدید وانت های تولیدی شرکت زامیاد گفت: با برنامه ریزی هدفمندی که در حوزه توسعه محصول سبک صورت پذیرفته است، به زودی نسل جدید وانت های" پادرا " و " ریچ" با کابین جدید روانه بازار داخلی خواهند شد.

    وی همچنین با اشاره به جایگزینی "پادرا پلاس"  به جای وانتنیسانزامیاد بیان داشت: با توجه به اینکه وانت "پادرا پلاس" به عنوان محصول استراتژیک آتی این شرکت و جایگزین وانتنیسان معرفی شده است، داخلی سازی قطعات کابین راننده در دستور کار امور مهندسی قرار دارد.

    شاهانی با برشمردن اقدامات انجام شده شرکت زامیاد در زمینه افزایش ساخت داخل قطعات خودروهای تولیدی خود تاکید کرد: این شرکت همزمان با توسعه سبد محصول، توجه ویژه ای نیز به افزایش ساخت داخل داشته است؛ به طوری که هم اکنون بیش از 90 درصد قطعات وانتنیسان بنزینی و دوگانه سوز در داخل کشور تولید می شود. همچنین با توجه به دانش فنی بالا و امکانات تولیدی مناسب، توانسته ایم در حوزه محصولات نیمه سنگین و سنگین، بیش از 30 درصد داخلی سازی داشته باشیم.

    وی اضافه کرد: با اتکا بر توانمندی های موجود در شرکت زامیاد، هم اکنون مونتاژ شاسی وانت ریچ در حال انجام است و به زودی  شاسی وانت پادرا نیز در داخل شرکت مونتاژ خواهد شد که در این صورت خواهیم توانست علاوه بر استفاده از ظرفیت و توان فنی متخصصان داخل شرکت، از توقفات تولید کاسته و سرعت مضاعفی به تحویل خودرو به مشتریان دهیم.
     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو