فونیکسریمکسبهتام

ارائه تسهیلات بدون سود به رانندگان حمل‌ونقل عمومی

عصر خودرو- مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از انعقاد تفاهم‌نامه‌ای برای اعطای تسهیلات با سود صفر درصد برای رانندگان حمل‌ونقل عمومی کشور خبر داد.

ارائه تسهیلات بدون سود به رانندگان حمل‌ونقل عمومی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۶:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، مرتضی اکبری امروز (دوشنبه) در مراسم انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با بیمه دانا و اتحادیه‌های اتوبوس‌رانی و تاکسی‌رانی کشور با موضوع اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه صفر درصد برای پوشش بیمه‌ای رانندگان حمل‌ونقل عمومی که با حضور معاون توسعه امور شهری وزارت کشور برگزار شد، اظهار کرد: این تسهیلات فقط با سود صفر درصد است که در کشور پرداخت می‌شود و برای تاکسی‌رانان تا سقف سه میلیون تومان و برای اتوبوس‌رانان تا سقف شش میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

    وی افزود: بازپرداخت این تسهیلات یکساله است که تلاش کردیم سرعت کار را افزایش دهیم و هدف این تسهیلات، استفاده از خدمات بیمه‌ای است که برای این افراد در نظر گرفته شده است.

    مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با بیان اینکه برای استفاده از این تسهیلات، نیازی به حضور در شعب بانک‌ها نیست، اظهار کرد: این افراد می‌توانند به طور مستقیم به نمایندگی‌های بیمه دانا مراجعه کنند و خدمات خود را در قالب بیمه شخص ثالث، بدنه، آتش‌سوزی، تکمیلی و سایر بیمه دریافت کنند.

    اکبری ادامه داد: جامعه هدف این طرح در مرحله نخست بین 100 تا 300 هزار نفر به صورت مستقیم است که برای خانواده‌ها نیز به طور جداگانه تعریف می‌شود و ممکن است به حدود یک میلیون نفر برسد.

    در این مراسم، همچنین ابراهیم کاردگر - مدیرعامل بیمه دانا - با بیان اینکه 55 درصد از سهام بیمه دانا متعلق به سهام عدالت است، اظهار کرد: 45 میلیون نفر از جامعه ایرانی سهام‌دار این بیمه هستند و بانک قرض‌الحسنه مهر ایران هم ارائه خدمات به این قشر را در دستور کار دارد.

    وی افزود: می‌خواستیم ارتباطی بین دو نهاد مالی بانک و بیمه ایجاد کنیم که در دنیا ارتباط این دو نهاد، موجب رشد و توسعه اقتصاد کشورهاست.

    کاردگر ادامه داد: این پروژه با نگاه کلان اقتصادی و مشتری خرد روبرو است که تأثیرگذاری آن بر اقتصاد معنادار است.

    مدیرعامل بیمه دانا با بیان اینکه تاکسی‌رانان و اتوبوس‌رانان جزو اقشار با درآمد پایین جامعه و به نوعی سهام‌داران ما هستند، تصریح کرد: اگر خدماتی را به این افراد بدهیم در واقع به سهام‌داران خود خدمات داده‌ایم.

    به گفته کارگر، تمام اتفاقاتی که در قالب این تفاهم‌نامه برای مشتری می‌افتد، در دفتر کاری بیمه انجام می‌شود و نیازی به حضور در شعبه نیست و این کار از دیروز به صورت آزمایشی عملیاتی شده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو