فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران اعلام کرد

پرداخت الکترونیک در ۶۰ درصد تاکسی خطی‌ها

افزایش نرخ تاکسی بر اساس تورم

عصر خودرو- مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران با بیان اینکه ۳۳ هزار تاکسی خطی فعال داریم، گفت: بیش از ۲۳ هزار تاکسی خطی فعال مجهز به پرداخت الکترونیک شده است و شهروندان می‌توانند از طریق موبایل کرایه تاکسی را پرداخت کنند.

پرداخت الکترونیک در ۶۰ درصد تاکسی خطی‌ها
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۰:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس ، علیرضا قنادان مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران  در خصوص توزیع لاستیک در بین تاکسیرانان گفت: بیش از  50 هزار حلقه لاستیک بین تاکسیرانان توزیع شده است. در ابتدا که لاستیک‌ها را توزیع می‌کردیم این امکان برای خودروهای ون وجود نداشت؛ اما با پیگیری‌های صورت گرفته تا کنون برای 7 هزار تاکسی ون لاستیک تهیه کرده ایم.

    وی در خصوص نرخ لاستیک‌های توزیعی بین تاکسیرانان گفت: با نرخ مصوب دولتی و 25 تا 30 درصد پایین‌تر از نرخ بازار است.

    مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران در خصوص پرداخت‌های الکترونیکی شهروندان در  تاکسی‌ها گفت: زیرساخت‌ها را فراهم کرده‌ایم تا کنون سه شرکت اپلیکیشن‌های خود را راه‌اندازی کرده است و همچنین 15 تا 20 شرکت کوچک و بزرگ هم در این زمینه مجوز دریافت کرده‌اند.

    وی با بیان اینکه 33 هزار تاکسی خطی فعال داریم، گفت: بیش از 23 هزار تاکسی خطی فعال مجهز به پرداخت الکترونیک شده است و شهروندان می‌توانند از طریق موبایل خود کرایه تاکسی را پرداخت کنند.

    به گفته قنادان،‌این مدل بیشتر در تاکسی‌های خطی کاربرد دارد و در سایر تاکسی‌ها متفاوت است.

    به گفته قنادان در حال حاضر بیشترین پرداخت‌های الکترونیک تاکسی در نقاط مرکزی، غرب و شمال است البته  جوازی که صادر کرده‌ایم برای کل تهران است و بر اساس نیاز و استقبال شهروندان این اپلیکیشن راه‌اندازی شده است.

    وی درباره افزایش نرخ کرایه تاکسی در سال آینده گفت: لایحه پیشنهادی خود را به شورا در این باره ارسال کرده‌ایم و تقاضا داریم به اندازه نرخ تورم، نرخ کرایه تاکسی افزایش یابد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو