فونیکسریمکسبهتام

فرماندار ساری در بازدید از غرفه سایپا دیزل در نمایشگاه خودروی ساری؛

مردم مازندران از مشتریان عمده محصولات سایپا دیزل هستند

عصر خودرو- فرماندار ساری گفت: اقدامات شرکت سایپا دیزل در تولید و عرضه محصولات تجاری در کاربری های مختلف شایسته تقدیر است.

مردم مازندران از مشتریان عمده محصولات سایپا دیزل هستند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از سایپانیوز، عباس علی رضایی در حاشیه بازدید از غرفه سایپا دیزل در نمایشگاه خودرو ساری ضمن بیان مطلب فوق افزود: با توجه به ظرفیت های مناسب استان مازندران در حوزه حمل و نقل، محصولات سایپا دیزل مورد استقبال و استفاده عمده فعالان این حوزه در استان است.

    وی تصریح کرد: با توجه به اینکه شرکت سایپا دیزل تولید کننده خودروهای تجاری و کار است، افزایش تولید و عرضه محصولات تجاری می تواند کمک شایانی به رونق صنعت حمل و نقل به عنوان یکی از زیر ساخت های مهم کشور و نیز ایجاد اشتغال مستقیم و غیر مستقیم کند.

    فرماندار ساری خاطر نشان کرد:  مجموعه دولت در شهر ساری و استان مازندران آماده همکاری های فی مابین با خودروسازان است و بر این باور هستیم تا با حمایت از این صنعت بزرگ شاهد شکوفایی بیش از پیش آن و کاهش وابستگی به کشورهای دیگر باشیم.

    گفتنی است؛ شرکت سایپادیزل به همراه سایر شرکت های گروه خودروسازی سایپا از ١٦ لغایت ١٩ بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه های ساری، پذیرای عموم بازدید کنندگان است.
     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط