فونیکسریمکسبهتام

اطلاعیه سایپا سیتروئن در ارتباط با ارسال مجدد دعوتنامه برای مشتریان با شرایط جدید

عصر خودرو- گروه سایپا سیتروئن در اطلاعیه ای اعلام کرد: ضمن سپاس از شکیبایی مشتریان گرامی، باستحضار می رساند فرآیند ارسال دعوتنامه برای بار دوم از تاریخ ۱ اسفند ۱۳۹۷، برای مشتریان با شرایط جدید آغاز گردیده است.

اطلاعیه سایپا سیتروئن در ارتباط با ارسال مجدد دعوتنامه برای مشتریان با شرایط جدید
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» در این شرایط جدید، برای مشتریان، دو دعوتنامه، قابل انتخاب خواهد بود که مشتریان می توانند با توجه به شرایط هر یک از این دعوتنامه ها و بدلخواه، نسبت به انتخاب و تکمیل وجه و دریافت خودرو، مبادرت نمایند.

    لذا برای مشتریان، دو دعوتنامه فعال می گردد:

    1.  یک دعوتنامه بر اساس قیمت تمام شده مصوب سازمان حمایت/کمیته خودرو 30/08/97 که قیمت نهایی بر اساس سود قانونی در چارچوب ضوابط قیمت گذاری کالاهای تولید داخل مندرج در سایت سازمان حمایت و سایر هزینه های قانونی ذیل فاکتور می باشد. که در این حالت، خودرو، با قیمت قانونی مبنای 226.45 میلیون تومان می باشد و مبلغ حدود 160 میلیون تومان بابت تکمیل وجه می باشد.

    2.  یک دعوتنامه دیگر هم بر اساس تمایل مشتریان، قابل انتخاب می باشد که مبنای این دعوتنامه، نامه سازمان حمایت /مصوبه کمیته خودرو به تاریخ 29/10/97 که اساس آن، مجددا همان قیمت تمام شده مصوب 30/08/97 می باشد که بمنظور حمایت از مصرف کنندگان واقعی، تسهیلات حمایتی برای آن در نظر گرفته شده است و مبلغ تکمیل وجه در زمان تحویل خودرو، حدود 104 میلیون تومان می باشد. همانگونه که در این دعوتنامه توضیح داده شده است، با توجه به اختصاص یافتن تسهیلات حمایتی در خصوص این دعوتنامه و موارد قانونی مترتب بر آن، خودروی مربوط به این دعوتنامه، تنها برای مصرف کنندگان واقعی می باشد و سند این خودرو، غیر قابل نقل و انتقال و بمدت دو سال تا پایان گارانتی خودرو در رهن شرکت خواهد بود و جزییات شرایط آن (از جمله اخذ ضمانتهای قانونی در زمان تحویل خودرو)، متعاقبا تعیین و اطلاع رسانی خواهد گردید.

    لازم بذکر است که ارسال دعوتنامه ها برای مشتریان، بتدریج و با توجه به موجودی قابل تحویل خودروها در کارخانه صورت خواهد پذیرفت و معیار ارسال دعوتنامه برای بار دوم ، باز هم، به ترتیب زمان ثبت نام در هریک از بخشنامه های شهریور، مهر و آبان می باشد و یادآوری می گردد هر گونه مراجعه حضوری یا تلفنی، تغییری در نوبت تخصیص خودرو خارج از روال قانونی تعریف شده، نخواهد داشت تا حق همه مشتریان محفوظ بماند.

    از اینکه در امر رعایت حقوق تمامی مشتریان با ما همراهی می نمایید از شما سپاسگزاریم و تلاش خواهیم کرد تا بتوانیم در سریعترین زمان ممکن، خودروهای شما مشتریان را تحویل نماییم.
       
     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو