فونیکسریمکسبهتام

افزایش ضریب نفوذ بیمه بدنه خودرو با ایده‌ای فناورانه

عصر خودرو- گروهی از جوانان صاحب اندیشه در قالب استارتاپی در مجتمع خدمات فناوری دانشگاه صنعتی شریف محصولی را تولید کرده‌اند که داخل خودرو قرار می‌گیرد و با اتصال به اینترنت اطلاعات خودرو را به سرور منتقل می‌کند؛ این ایده ضریب نفوذ بیمه بدنه خودرو را افزایش می‌دهد و باعث می‌شود که شرکت‌های بیمه سرمایه بیشتری را جذب کنند.

افزایش ضریب نفوذ بیمه بدنه خودرو با ایده‌ای فناورانه
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۹:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، گروهی از جوانان صاحب اندیشه در قالب استارتاپی در مجتمع خدمات فناوری دانشگاه صنعتی شریف دور هم جمع شده‌اند تا امنیت خودرو و سرنشینان، بیمه، سرگرمی و موارد کلان مرتبط همچون ناوبری و شهر هوشمند را در این حوزه به افراد جامعه هدیه دهند.

    این استارتاپ محصولی را تولید کرده است که داخل خودرو قرار می‌گیرد و با اتصال به اینترنت اطلاعات خودرو را به سرور منتقل می‌کند. پس از آن نیز این اطلاعات تحلیل می‌شود.

    پس از تحلیل اطلاعات ارسال شده به سرور امتیازدهی به راننده انجام می‌شود. البته تعیین ریسک رانندگی نیز از دیگر کاربردهای این محصول دانش‌بنیان است. از سویی ضریب نفوذ بیمه بدنه خودرو با این اقدام فناورانه ارتقا می‌یابد.

    ضریب نفوذ بیمه یکی از نشانه‌های توسعه یافتگی کشورها محسوب می‌شود. چرا که در نهایت رفاه مردم را در نظر دارد. در کشور ما نیز طبق برنامه ششم توسعه پیش‌بینی افزایش ضریب نفوذ بیمه رخ داده تا شاهد رشد اقتصادی باشیم.

    این ایده ضریب نفوذ بیمه بدنه خودرو را افزایش می‌دهد و باعث می‌شود که شرکت‌های بیمه سرمایه بیشتری را جذب کنند.

    مجتمع خدمات فناوری شریف با هدف حمایت، گردهم‌آوری و هم‌افزایی میان واحدهای خدمات فناوری دی ماه سال 92 با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهوری افتتاح شد. با توجه به تأثیر آن در ترویج فرهنگ کسب و کارهای دانش بنیان با حمایت صورت گرفته از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری فاز دوم آن نیز در دی ماه سال 1394 به بهره‌برداری رسید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو