فونیکسریمکسبهتام

فعالیت تاکسی های اینترنتی را نمی توان متوقف کرد

عصر خودرو- معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور گفت: نمی توان از فعالیت تاکسی های اینترنتی جلوگیری کرد بلکه باید خدمات ناوگان تاکسیرانی را بیشتر کنیم.

فعالیت تاکسی های اینترنتی را نمی توان متوقف کرد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایرنا، مسعود نصرتی روز جمعه در مراسم رونمایی از سیستم هوشمند تاکسی بیسیم مشهد افزود: مردم باید قدرت انتخاب داشته باشند.
    وی اظهار داشت: شهروندان هنوز به تاکسی های زرد شهری اطمینان دارند لذا باید این تاکسی ها برای رقابت با تاکسی های اینترنتی تجهیز شوند.
    نصرتی گفت: مدیران حمل و نقل کشور در حال توانمند کردن خطوط تاکسیرانی با حرکت به سوی استفاده از تکنولوژی های جدید هستند.
    معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد نیز در این مراسم گفت: با وجود تاکسی های اینترنتی باید تصمیم جدی در زمینه نحوه سرویس دهی تاکسیرانی بگیریم.
    خلیل الله کاظمی افزود: سرویس دهی تاکسی ها به صورت سنتی در فضای امروز پاسخگو نیست، در مقابل فعالیت گسترده تاکسی های اینترنتی با نرم افزارهای موبایل، ما هنوز با سیستم سنتی کار می کنیم.
    وی اظهار داشت: این در حالی است که یکی از مراکز فعال تاکسی اینترنتی در مشهد 60 هزار خودرو را زیر پوشش دارد ولی ناوگان تاکسیرانی مشهد با 13هزار دستگاه تاکسی در مشهد فعالیت می کند.
    وی گفت: باید به سوی استفاده از نرم افزارها و سیستم هوشمند و اینترنتی حرکت کرد و هرچه زودتر از سرویس دهی سنتی فاصله گرفت.
    مدیرعامل مدیریت و نظارت برتاکسیرانی شهرداری مشهد نیز در این مراسم گفت: روزانه یک میلیون و 300 هزار مسافر در شهر مشهد جابه جا می شوند که بسیاری از این جابه جایی ها توسط ناوگان تاکسیرانی انجام می شود.
    سید مهدی علوی مقدم افزود: در راستای ارتقای کیفیت تاکنون پنج هزار دستگاه تاکسی فرسوده در مشهد نوسازی شده و با توجه به اینکه میانگین عمر تاکسی ها 5.7 سال است هر سال یکهزار و 400 دستگاه تاکسی فرسوده می شود لذا باید روند نوسازی ادامه داشته باشد.
    وی اظهار داشت: چهار شرکت تاکسی بیسیم در مشهد فعال هستند که یکی از آنها امروز اقدام به راه اندازی سیستم هوشمند کرده است.
    13 هزار و 250 دستگاه تاکسی در کلانشهر 3.5 میلیون نفری مشهد فعالیت دارد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط