فونیکسریمکسبهتام

سردار مهری خبر داد؛

تقدیر از ماموری که "مجیدی" را جریمه کرد

عصر خودرو- رئیس پلیس راهور ناجا به درگیری مربی تیم استقلال تهران با مامور راهنمایی و رانندگی واکنش نشان داد.

تقدیر از ماموری که "مجیدی" را جریمه کرد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۲:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان، سردار تقی مهری رئیس پلیس راهور ناجا در حاشیه چهاردهمین همایش سراسری روسا و مدیران پلیس راهور ناجا درباره برخورد پلیس با ماموری که بازیکن فوتبال را جریمه کرده بود، گفت: در این مورد از مامور راهور به دلیل اینکه وظیفه‌اش را به درستی انجام داده است، قدردانی خواهیم کرد.
    بیشتر بخوانید؛ واکنش پلیس به درگیری فرهاد مجیدی با مامور راهنمایی و رانندگی

    سردار مهری با بیان اینکه  رزمایش طرح نوروزی از 22 اسفند ماه اجرا می‌شود، افزود: در نوروز سال گذشته 85 درصد تصادفات فوتی به دلیل سرعت و سبقت غیرمجاز، عدم توجه به جلو، خستگی و خواب آلودگی بود.

    رئیس پلیس راهور ناجا بیان کرد: مسافران نوروزی وسیله نقلیه را پیش از آغاز سفر کنترل کنند و بعد آماده سفر شوند.

    وی با بیان اینکه رانندگان با خستگی و خواب آلودگی رانندگی نکنند، افزود: با سازمان راهداری و سایر متولیان به این نتیجه رسیدیم که 3400 نقطه حادثه خیز در برون شهر‌ها و 2000 نقطه در درون شهرها آشکارسازی شود.

    سردار مهری با بیان اینکه بیش از 60 درصد کشته‌های تصادفات در نوروز پارسال در 30 کیلومتری شهر‌ها بوده است، گفت: شعار نوروز امسال "پرهیز از خطر و آرامش در سفر" است.

    رئیس پلیس راهور ناجا گفت:رانندگان پرخطر نوروز امسال از سفر باز می‌مانند تا هم برای خود و هم برای سایر رانندگان خطر آفرین نشوند.

    وی بیان کرد: تقویت ناوگان خودرویی پلیس راهور در سال 98 در اولویت قرار گرفته است تا شاهد کاهش جانباختگان باشیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط