فونیکسریمکسبهتام

سرمایه گذاری ۴۰ میلیارد یورویی آلمان برای تولید خودروهای برقی

عصر خودرو- صنعت خودروسازی آلمان طی سه سال آینده، بیش از ۴۰ میلیارد یورو در زمینه تولید خودروهای برقی هزینه می کند، تا تعداد این مدل خودروها را برای جذب خریداران به سه برابر افزایش دهد.

سرمایه گذاری ۴۰ میلیارد یورویی آلمان برای تولید خودروهای برقی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایرنا، «برنهارد متیس» رئیس انجمن صنعت خودروسازی آلمان با اعلام این خبر گفت که این طرح برای دستیابی به اهداف بلند پروازانه در اتحادیه اروپا به منظور کاهش انتشار دی اکسید کربن، حائز اهمیت است.
    وی با اعلام اینکه استفاده از خودروهای برقی در اروپا در حال افزایش است، یادآور شد که اجرای این طرح به شرایط مساعدی در سراسر اروپا نیاز دارد.
    در حالی که تعداد مدل های خودروهای برقی شرکت های آلمانی فولکس واگن، دایملر و بی ام دبلیو طی سه سال آینده به حدود یکصد مدل می رسد، متیس خواستار انگیزه بخشی بیشتری به خریداران شد.
    در همین حال، قرار است شرکت های خودروسازی آلمان 18 میلیارد دلار برای خودروهای خودران و خودروهای دارای ارتباط هزینه کنند.
    شرکت های دایملر و بی ام دبلیو ماه گذشته اعلام کردند که در زمینه تولید خودروهای خودران همکاری خواهند داشت.
    شرکت های فولکس واگن و فورد نیز در زمینه همکاری برای تولید خودروهای ون توافق کرده اند، مشارکتی که ممکن است در آینده به تولید خودروهای خودگردان ارتقا یابد.
    به گزارش ایرنا، دانشمندان بر این باورند که گرمایش کنترل نشده زمین می تواند زندگی بشر را با خطراتی همچون خشکسالی، قحطی و مرگ و میر ناشی از گرما مواجه کند.
    از این روی، سازمان ملل تدابیری در جهت جلوگیری از پدیده گرمایش زمین اندیشیده و از کشورهای دنیا درخواست همکاری کرده است.
    در سال 2015، حدود 200 کشور در پاریس توافق کردند که دمای کره زمین نسبت به دوران پیش از انقلاب صنعتی نباید بیش از 2 درجه و در صورت امکان تنها نزدیک به 1.5 درجه سانتیگراد گرم شود که به اعتقاد دانشمندان اگر کشورهای امضا کننده توافقنامه پاریس به تعهدات خود عمل کنند و مانع افزایش دمای زمین بیش از 1.5 درجه سانتیگراد شوند، تغییرات جوی مهلک که نتیجه گرمایش زمین است، قابل کنترل خواهند بود.
    به همین سبب، دانشمندان برخی تغییرات مورد نیاز برای کاهش گرمایش زمین را پیشنهاد دادند که یکی از این موارد، کاهش انتشار گاز دی اکسید کربن بود.
    دراین پیشنهاد آمده است که تا سال 2030 میلادی انتشار گاز دی اکسید کربن باید 45 درصد نسبت به سال 2010 کاهش یابد و تولید این گاز تا سال 2075 به صفر برسد. ایالات متحده بیشترین آمار انتشار گاز دی اکسید کربن در جهان را داراست.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو