فونیکسریمکسبهتام

معاون عمرانی استاندار مرکزی عنوان کرد:

آزادراه ساوه همدان بیشترین تعداد تلفات ناشی از تصادفات را دارد

عصر خودرو- معاون عمرانی استاندار مرکزی با بیان اینکه کار ایمن‌سازی جاده‌ای استان مرکزی پیش از نوروز باید اجرا شود گفت: آزادراه ساوه همدان بیشترین تعداد تلفات ناشی از تصادفات را دارد.

آزادراه ساوه همدان بیشترین تعداد تلفات ناشی از تصادفات را دارد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۵:۰۰

    به‌گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از تسنیم، مهدی زندیه‌وکیلی ظهر امروز در جلسه کمیسیون اجرایی آیین‌نامه مدیریت ایمنی حمل و نقل و سوانح رانندگی استان مرکزی با اشاره به هماهنگی‌ دستگاه‌های مختلف برای ایام نوروز اظهار داشت: تصادفات استان مرکزی در 11 ماهه امسال مورد بررسی قرار گرفت تا برنامه‌ریزی لازم در راستای کاهش تصادفات جاده‌ای در سطح استان مرکزی انجام شود.

    وی افزود: همه دستگاه‌ها با تمام توان و ظرفیت خود را برای خدمت‌رسانی به مردم و مسافران نوروزی در ایام تعطیلات نوروز 98 آماده می‌کنیم در همین راستا دستگاه‌های اجرایی اقدامات مناسبی را برای ایام نوروز انجام دادند.

    معاون عمرانی استاندار مرکزی ادامه داد: تعدادی از پروژه‌های حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آماده افتتاح است اما باید در زمینه ایمن‌سازی این پروژه‌ها اقدامات لازم انجام شود تا قبل از ایام نوروز آماده شوند و در این ایام مورد بهره‌برداری قرار گیرند.

    زندیه‌وکیلی خاطرنشان کرد: یکی از راه‌ها محور نراق به دلیجان و 2کیلومتر محور توره به زالیان است که باید ایمن‌سازی این محورها انجام شود تا به بهره‌برداری برسند.

    وی تصریح کرد: در زمینه ایمن‌سازی محورها اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اقداماتی انجام داده و هماهنگی لازم بین دستگاه‌ها از جمله پلیس راه، فرمانداری‌ها، اداره راه و شهرسازی و راهداری انجام شده تا در ایام نوروز آمادگی لازم برای میزبانی مسافران نوروزی داشته باشیم و راه‌ها وضعیت مناسبی داشته باشند.

    معاون عمرانی استاندار مرکزی بیان کرد: آزادراه ساوه همدان بیشترین تعداد تلفات ناشی از تصادفات را دارد که با همکاری سایر دستگاه‌ها اقدامات لازم در راستای کاهش آمار تصادفات باید انجام گیرد که آزادراه ساوه تهران پس از آزادراه ساوه همدان بیشترین آمار تلفات ناشی از تصادفات را دارد.

    زندیه‌وکیلی عنوان کرد: با توجه به نزدیکی به ایام نوروز و حجم بالای ترافیکی در تقاطع سنجان باید اقدامات و بررسی‌های لازم در این تقاطع برای آماده‌سازی و آسفالت جاده‌ی دسترسی به این تقاطع تا قبل از نوروز انجام شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط