فونیکسریمکسبهتام

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس:

تلاش سایپا جهت افزایش تولید و پاسخ گویی به مشتریان ستودنی است

عصر خودرو- عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: مدیرعامل جدید سایپا فردی از جنس تولید است و نتایج حضور ایشان در کوتاه مدت را می توان با افزایش تولید و کاهش اعتراضات مشتریان این گروه خودروساز، موفق ارزیابی کرد.

تلاش سایپا جهت افزایش تولید و پاسخ گویی به مشتریان ستودنی است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از انتخاب ؛ شهباز حسن پور گفت: با توجه به شرایط ایجاد شده در صنعت خودرو مهمترین موضوعی که باید به شدت و با قوت دنبال شود تحویل خودروهای ثبت نامی به مردم است.

    وی گفت: در چند ماه ابتدایی سال جاری تولید خودرو با مشکلات متعددی همراه شد و متاسفانه تیراژ تولید خودروسازان بزرگ کشور کاهش یافت به نحوی که در حال حاضر تعداد زیادی از خودروهای ثبت نام شده از ماه های گذشته تحویل مشتریان نشده است.

    عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی افزود: استقبال از طرح های فروش و پیش فروش خودروسازان کشور در هر برهه ای نشان از اعتماد مردم به تولیدات داخلی دارد و این اعتماد سرمایه بسیار بزرگی برای نظام و دولت است و باید در جهت پاسخ به این اعتماد و اطمینان مردم بسیار تلاش کرد.

    این نماینده مجلس افزود: خوشبختانه با همت و تلاش خودروسازان و همراهی قطعه سازان در ماه های اخیر رشد تولید محصولات این دو شرکت افزایش یافته و بر اساس آمار ارائه شده، تولید و تحویل خودرو در هفته اخیر نسبت به ماه گذشته به بیش از دو برابر در گروه سایپا رسیده است و این روند افزایشی همچنان در دستور کار این خودروساز قرار دارد.

    وی تاکید کرد: در جلسه اخیری که با حضور وزیر محترم صنعت و مدیران عامل دو خودروسازی بزرگ کشور برگزار شد، ایجاد آرامش در بازار خودرو و کاهش التهابات موجود مورد تاکید قرار گرفت و قطعا در صورت ایجاد آرامش و جلوگیری از جو نامناسبی که تعدادی افراد دلال و سودجو ایجاد شده، در چند ماه آینده تمامی خودروهای معوق تحویل خواهد شد.

    نماینده مردم سیرجان و بردسیر با اشاره به تغییر مدیریتی که در سایپا و در ماه های اخیر ایجاد شده، گفت: مدیرعامل جدید سایپا فردی از جنس تولید و بسیار عملیاتی است که خوشبختانه نتایج حضور ایشان در کوتاه مدت در این گروه خودروساز را می توان با افزایش تولید و کاهش اعتراضات مشتریان ناراضی ارزیابی کرد که موفق بوده است.

    وی افزود: مهندس سلیمانی با برنامه مدون به سایپا آمده و قطعا می تواند در این حوزه اقدامات مفیدی انجام دهد و با نگاه کاهش هزینه ها و افزایش راندمان کاری کارکنان و ایجاد آرامش در بین مشتریان، می تواند نقش مهمی در صنعت خودروسازی کشور داشته باشد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط