فونیکسریمکسبهتام

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور:

مشکل سرویس مدارس استثنایی پایتخت توسط شهرداری حل می‌شود

عصر خودرو- رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور در خصوص مشکل سرویس ایاب و ذهاب تعدادی از مدارس استثنایی تهران گفت: مسؤولان شهرداری عنوان کردند که مشکل را حل می‌کنند.

مشکل سرویس مدارس استثنایی پایتخت توسط شهرداری حل می‌شود
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از فارس، مدتی است که تعدادی از دانش‌‌آموزان استثنایی شهر تهران با مشکل سرویس ایاب و ذهاب مواجه شدند و سرویس‌ها یا نیامدند و یا نامنظم بوده است.

    این موضوع باعث شد که تعدادی از دانش‌آموز با نیازهای ویژه از تحصیل عقب بمانند البته با همت خانواده‌ها و مسؤولان مدارس آن هم در شرایط مضیقه مالی، کمی از مشکل حل شد.

    مجید قدمی رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس در این خصوص اظهار کرد: در تهران مسؤولیت هزینه ایاب و ذهاب دانش‌‌آموزان استثنایی تهران به عهده شهرداری تهران است.

    وی ادامه داد: شهرداری تهران با پیمانکاری قرارداد بسته است و علی‌الظاهر پیمانکار به وظیفه‌اش عمل نکرده است و یکی، دو ماهی است در بعضی مدارس روند فعالیت سرویس ایاب و ذهاب دچار مشکل شده است.

    قدمی اضافه کرد: مدیریت آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران پیگیر است و مسؤولان شهرداری گفتند که مشکل را حل می‌کنند همچنین تمام هزینه‌ها که توسط مدارس انجام شده است را پرداخت می‌کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط