فونیکسریمکسبهتام

تویوتا توندرا ۲۰۱۹ چه تغییراتی نسبت به اولین نسخه آن داشت؟

عصر خودرو- تویوتا توندرا یکی از پیکاپ‎های شگفت‎انگیز کمپانی تویوتا است که با افزایش قیمت شگفت‎انگیز خود همه علاقه‎مندان را حیرت زده کرده است. این خودرو به نسبت مدل‎های پیشین تویوتا توندرا تغییرات مشهودی داشته است که در نوع خود کم نظیر بوده و بسیاری از علاقمندان به این خودرو را حیرت زده کرده است.

تویوتا توندرا ۲۰۱۹ چه تغییراتی نسبت به اولین نسخه آن داشت؟
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از اقتصاد آنلاین، ظاهرا تویوتا قصد دارد روی رقیب قدرتمند خود فورد F-150 را زمین انداخته و رقابتی سنگین را با وی شروع کند. اما آیا تغییرات این خودرو فقط شامل تغییرات قیمت آن است یا در قابلیت‎های آن نیز می توان تحولاتی را مشاهده نمود. در ادامه این مطلب قصد داریم با گذری بر مسیر تغییر و تحولات خریدوفروش تویوتا توندرا ، به برخی تغییرات مشهود نسخه 2019 یعنی TRD pro2019 بپردازیم.

    تولد تویوتا توندرا

    تویوتا یکی از ابر غول‌های دنیای خودرو است که هرسال با ارائه مدل‌های جدیدی از خودرو رقیبان و طرفداران خود را شگفت‌زده می‌کند. با افزایش محبوبیت وانت‌های دوکابین در میان مردم، این شرکت هم برای آنکه از دنیای رقابت عقب نماند، در سال 2007 خودرو جدید خود بانام تویوتا توندرا را روانه بازار نمود. در سال‌های اولیه توندرا تازه به دنیا آمده نتوانست به خوبی با رقبا قدر خود رقابت نماید. اما طراحی داخلی بی‌نظیر این خودرو، ارگونومی منحصربه‌فرد آن در کنار موتور پرقدرتی که در آن بکار گرفته‌شده بود باعث شد تجربه رانندگی بسیار شگفت‌انگیزی را به علاقه‌مندان خود هدیه دهد. پس از شرکت تویوتا برای ارتقا خودرو خود هرسال قابلیت‌های جدید را به آن اضافه می‌کرد. اکنون‌که به سال 2019 رسیده‌ایم، این شرکت با افزایش قیمت مدل پیشرفته‌تر تویوتا توندرا که با نام  TRD pro 2019 روانه بازار شده است، نه تنها علاقه‌مندان بلکه رقبا را نیز حیرت‌زده نموده است. در ادامه به بررسی برخی تغییرات شگفت‌انگیز در خودرو جدید تویوتا می‌پردازیم.

    تغییرات و تحولات فنی تویوتا توندرا 2019

    اولین خودرو تویوتا توندرا تولید شده دارای سه پیشرانه مختلف بود که اولین آن یک موتور شش سیلندر خورجینی 4 لیتری با تون 270 اسب بخار بود ، دومین پیشرانه آن موتور هشت سیلندر خورجینی 4.6 لیتری بود که توانایی تولید توان 310 اسب بخار را داشت و پیشرانه سوم این خودرو موتور هست سیلندری خورجینی 507 لیتری بود که دارای توان 381 اسب بخار بود.  این در حالی است که پیکاپ توندرا 2019 مجهز به یک پیشرانه 8 سیلندری 5.7 لیتری است که دارای قدرت 381 اسب بخار می باشد. توندرا 2019 با گیربکس 6 سرعته اتوماتیک خود می تواند تمام نیرو ماشین را به چرخ های عقب منتقل نماید. این قابلیت در نوع خود کم نظیر است.

    تغییرات ظاهری تویوتا توندرا 2019

    از دیگر تحولات تویوتا توندرا 2019 می توان به تغییرات ظاهری این خودرو اشاره کرد که با نسخه سال 2007 آن تفاوت‎های بسیار فاحشی دارد. از چراغ های آفرود LED این خودرو گرفته تا رکاب‎های جانبی که در توندرا 2019 تعبیه شده است همگی نشان از زیباتر شدن این خودرو هستند. چراغ های جلوی توندرا عوض شده‎اند و طراحی پنجره جلویی خودرو نیز تغییراتی داشته است. از طرفی اگر به کاپوت توندرا 2019 دقت کنیم، خواهیم دید که ورودی هوای تزئینی برای آن طراحی شده که در کنار سایر تغییرات این خودرو به خوبی خود را نشان می‎دهد. رکاب‎های جانبی جدیدی برای توندرا جدید در نظر گرفته شده که در کنار قلاب یدک کشی جلو و همینطور رینگ‎های 18 اینچی BBS قدرت و صلابت توندرا را شگفت‎انگیزتر کرده است.

    افزایش قیمت تویوتا توندرا 2019

    از آنجا که برخی قابلیت‎های شگفت‎انگیز به این خودرو اضافه شده است تویوتا تصمیم گرفته که آن را با قیمت بالاتری عرضه نماید. از این‎رو قیمت توندرا 2019 توسط این کمپانی به 51275 دلار رسید که به نسبت توندرا نسخه 2017 و نسخه‎های قبل‎تر بالاتر بوده است. این رشد 3870 دلاری قیمت این خودرو به نسبت نسخه 2017 آن که قیمتی حدود 47405 دلار داشت بسیار مشهود است. عده زیادی از منتقدین این کمپانی را به باد انتقاد گرفته و از افزایش قیمت خودروهای پیکاپ ناراضی هستند اما تویوتا با ذکر نکاتی در مورد تغییرات مشهود این خودرو از خود دفاع نموده است.

    اگر بخواهیم منصفانه به بررسی این تغییر قیمت بپردازیم ، خواهیم دید که قیمت جدید به نسبت قابلیت‎های افزوده شده و تغییرات مشهود توندرا 2019 کاملا منطقی بوده و چندان هم دور از انتظار نیست.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو