فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راه مازندران :

یکطرفه شدن محور هراز تصمیم ملی است

عصر خودرو- فرمانده پلیس راه مازندران با تایید اعتراض شماری از آملی ها نسبت به یکطرفه شدن و بستن موقت جاده هرا ، گفت : یکطرفه شدن جاده هراز یک تصمیم ملی است و اکنون این محور باز و ۲ طرفه شده است.

یکطرفه شدن محور هراز تصمیم ملی است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایرنا، سرهنگ عیلرضا قدمی افزود : البته افرادی که اقدام به مسدود کردن محور هراز کرده بودند ارازل و اوباش بوده و توسط نیروهای انتظامی شناسایی و دستگیر شدند.
    وی با بیان اینکه طبق برنامه و تصمیم ملی زمانی که ترافیک در هر طرف از محور هراز پر حجم شود ، پلیس راه می تواند محور را یکطرفه کند، ادامه داد: با توجه به حجم بالای تردد از تهران به سمت آمل یکطرفه شدن محور یک برنامه و تصمیم از قبل بوده است و اطلاع رسانی نیز شد.
    فرمانده پلیس راه مازندران در عین حال تاکید کرد : مسئولان استانی نسبت به اهمیت تردد مازندرانی ها بویژه آملی که در ارتفاعات البرز سکونت ییلاقی دارند واقف هستند و همکاری های لازم را انجام می دهند.
    قدمی ادامه داد: در حال حاضر تردد خودروها در جاده هراز به صورت 2 طرفه شده است و ترافیک از سمت تهران به آمل پر حجم ولی روان است.
    به گزارش خبرنگار ایرنا براساس اعلام پلیس راه، تردد تمامی وسایل نقلیه (به استثنای خودروهای امدادی و انتظامی) از ساعت 12 ظهر امروز(سه شنبه) 28 اسفندماه تا 2 بامداد روز چهارشنبه 29 اسفند ماه از آمل به سمت رودهن ممنوع بوده و از ساعت 14 همین روز تا 2 بامداد روز چهارشنبه با اعلام مامورین پلیس راه در محل، از رودهن به سمت آمل یکطرفه خواهد بود.
    هراز ، سوادکوه و کندوان سه محور اصلی استان مازندران به پایتخت است که در روزهای پایان هفته بویژه ایام نوروز و تابستان زیر بار ترافیک سنگین خودروهای مسافران می رود.
    اعتراض به یک طرفه کردن هراز توسط آملی ها دارای سابقه است و پیش از این هم چند بار با تجمع داخل جاده سبب بسته شدن ان شده بودند.
    معترضین می گویند که سهمشان از تعطیلات ، ترافیک ، گرانی و زباله های بر جای مانده مسافران است و علاوه بر آن برای رسیدن به ییلاقشان نیاز به تردد آزاد در محور هراز دارند.
    اعتراض مردم آمل به یکطرفه شدن جاده هراز و بستن مسیر به روی مسافران از شامگاه سه شنبه در فضای مجازی منتشر شده بود .

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو