فونیکسریمکسبهتام

پیام تبریک نوروزی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا:

پیروزی بر مشکلات با رونق تولید؛ سال ۹۸، سال تحول سایپا خواهد بود

عصر خودرو- نام‌گذاری سال جدید با عنوان رونق تولید از سوی رهبر معظم انقلاب و همچنین تاکید رئیس جمهور محترم بر تولید و اشتغال برای جوانان، انگیزه‌ای مضاعف به جهادگران سنگر تولید در گروه خودروسازی سایپا خواهد بخشید تا در سایه تعهد و تخصص، «تحول» را نیز به «رونق» افزوده و در مسیر توسعه، باشتاب بیشتری گام بردارند و سالی متفاوت برای سایپا رقم بزنند.

پیروزی بر مشکلات با رونق تولید؛ سال ۹۸، سال تحول سایپا خواهد بود
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو»، سیدجواد سلیمانی، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، به‌مناسبت فرارسیدن سال نو، در پیامی نوروزی این ایام را به همه هموطنان تبریک گفت و نکات مهمی از برنامه‌های سال 98 این گروه را اعلام کرد. در این پیام آمده است:

    به‌ نام خدا
    سالی که گذشت برای صنعت خودروسازی کشور و گروه خودروسازی سایپا، سالی مملو از دشواری‌­ها و سختی­‌هایی بود که شاید به جرأت بتوان گفت، پیشتر، این صنعت هرگز با نظایر آن مواجه نبوده است.
    اما با وجود همه مشکلات و موانع، گروه خودروسازی سایپا همچون گذشته استوار و ثابت ­قدم، در سایه تعهد خالصانه و همکاری و همدلی تمامی ارکان سازمان، به ویژه کارکنان شریف خود، با کوله‌باری از تجربیات گران­‌بها در عرصه مقابله با تهدیدها و محدودیت­ ها، به­ آرامی در حال پشت سر گذاشتن موانع و مشکلات است و به یاری خدا و کمک همه دست ­اندرکاران صنعت خودرو، سال 98 را به تجربه­‌ای به ­یاد ماندنی از پیروزی بر موانع و مشکلات بدل خواهد کرد.

    گروه خودروسازی سایپا در دوره جدید فعالیت خود و در پایان یکی از سخت‌ترین سال‌های اقتصاد کشور، با تلاش شبانه‌روزی کارکنان خود موفق شد روزهای بحرانی پایان سال 97 را با تکیه بر «رونق تولید» به ثبت رکوردهای متعدد در حوزه های تولید و تحویل تبدیل کند.

    نام‌گذاری سال جدید با عنوان رونق تولید از سوی رهبر معظم انقلاب و تاکید رئیس جمهور محترم بر تولید و اشتغال برای جوانان، انگیزه‌ای مضاعف به جهادگران سنگر تولید در گروه خودروسازی سایپا خواهد بخشید تا در سایه تعهد و تخصص، «تحول» را نیز به «رونق» افزوده و در مسیر توسعه، باشتاب بیشتری گام بردارند و سالی متفاوت برای سایپا رقم بزنند.

    در استراتژی و راهبرد گروه خودروسازی سایپا برای سال98 رونق توام با تحول در تولید، هدف‌گذاری شده است که جزئیات آن در نخستین روزهای کاری به اطلاع مردم شریف ایران خواهد رسید.

    افزایش تولید خودرو و رونق کسب­ وکار درون و برون­ سازمانی، اجرای برنامه توسعه محصول از طریق طراحی و ساخت خودروهای جدید، تلاش برای خودکفایی در عرصه تولید قطعات پیشرفته خودرو باکمک شرکت ­های دانش ­بنیان ایرانی، ارتقای سطح کیفی محصولات، کنترل قیمت­ها از طریق عادی ­سازی جریان تولید و عرضه محصول به بازار و در یک ­کلام، پیگیری مجدانه سیاست‌­های اقتصاد مقاومتی و راهبردهای دولت تدبیر و امید مهم­ترین اهداف و برنامه ­هایی است که به فضل الهی در سال 98 محقق خواهند شد.

    اینجانب فرارسیدن سال 1398، سال رونق تولید را به آحاد ملت شریف ایران و آغاز پنجاه­ و دومین سال فعالیت گروه خودروسازی سایپا را به همه همکاران عزیزم تبریک عرض کرده و سربلندی و سرافرازی ایران اسلامی را از درگاه ایزد منان مسألت دارم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو