فونیکسریمکسبهتام

۲ کشته و ۵۵ مصدوم در تصادفات رانندگی کهگیلویه و بویراحمد طی چند روز اول تعطیلات نوروز

عصر خودرو- رئیس اورژانش ۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمد از خدمات‌رسانی به ۵۵ مصدوم و دو فوتی در تصادفات رانندگی طی روزهای اخیر خبر داد.

۲ کشته و ۵۵ مصدوم در تصادفات رانندگی کهگیلویه و بویراحمد طی چند روز اول تعطیلات نوروز
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایسنا، جلال پوران‌فرد افزود: در روزهای اخیر امدادگران اورژانس به بیش از 834 بیمار اعم از تصادفی و غیر تصادفی خدمات لازم را ارائه کرده‌اند که از این تعداد 55 نفر مصدوم تصادفی بوده‌اند.

    وی از فوت دو نفر در وقوع دو تصادف جداگانه در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و افزود: خودروی سمند بالاتر از کارخانه آسفالت ناصرآباد گچساران به‌دلیل سرعت بالا واژگون شد و مرد 44 ساله‌ای جان باخت.

    مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از تصادف خودروی پژو پارس با پیکان در مسیر سپیدار به دشت روم با یک کشته و 4 مصدوم خبر داد و خاطرنشان کرد: این تصادف نیز امروز شنبه، سوم فروردین 98 رخ داد.

    پوران‌فرد با بیان این‌که واژگونی خودروی سواری نیسان در منطقه "دمچنار" بویراحمد 3 مصدوم برجای گذاشت، ادامه داد: امدادرسانی برای نجات خانم باردار و بیمار دارای مشکلات کلیوی با فشارخون بالا در مناطق سخت‌گذر، کوهستانی و برف‌گیر "رودریش آجم" انجام شد.

    وی با بیان این‌که این امدادرسانی با یک سورتی پرواز برای خانم باردار و بیمار نارسایی کلیوی انجام شد، عنوان کرد: همزمان خانم باردار و بیمار دارای فشار خون مزمن کلیوی با یک سورتی پرواز به بیمارستان انتقال یافتند.

    پوران‌فرد با اشاره به خدمات‌دهی اورژانس طی چند روز اول تعطیلات نوروز 98 اضافه کرد: تا صبح امروز 10 هزار و 492 نفر به مراکز اورژانس بیمارستان‌های استان مراجعه کرده‌اند که از این تعداد یک‌هزار و 582 نفر به صورت سرپایی، 169 نفر بستری، 108 نفر تعیین تکلیف 6 ساعته و 39 نفر با ماندگاری بیش از 12 ساعت درمان شدند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط