فونیکسریمکسبهتام

فرمانده نیروی انتظامی بیان کرد:

تصادفات نوروزی نسبت به سال گذشته کاهش یافته است

عصر خودرو- فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه تصادفات نسبت به سال گذشته کاهش یافته است، گفت: اکنون در برخی از کلانشهرهای ایران شاهد حضور گسترده زائران هستیم که در این راستا نیروهای پلیس در این کلانشهرها به صورت ویژه‌تر درحال خدمت به مردم هستند.

تصادفات نوروزی نسبت به سال گذشته کاهش یافته است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایسنا، سردار حسین اشتری امروز در دیدار با آیت‌الله سیدمحمد سعیدی تولیت حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) و نماینده ولی‌فقیه در استان قم در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر بانوی کرامت با بیان اینکه نیروی انتظامی با وجود فراز و نشیب‌های مختلف در حوزه‌های مختلف کارنامه خوبی داشته است، اظهار کرد: هر جایی که کاستی در جامعه وجود داشته باشد سرریز آن به نیروی انتظامی می‌رسد.

    وی به آماده‌باش ویژه نیروهای انتظامی از 24 اسفند تا 17 فروردین برای خدمت به مسافران نوروزی اشاره کرد و گفت: ترددها امسال نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده و تردد در برخی از مسیرها به علت برف و باران دشوار شده که مشکلاتی برای رانندگان نیز به دنبال داشته است.

    فرمانده نیروی انتظامی از تاکید رهبر انقلاب اسلامی نسبت به کاهش تلفات جاده‌ای یاد کرد و گفت: نیروی انتظامی همه تلاش خود را برای تحقق این امر دنبال کرده اما بخشی از تلفات به ایمنی جاده‌ها و خودروها و بی‌توجهی رانندگان بر می‌گردد که در این راستا تذکرات لازم را به دستگاه‌ها، مجموعه‌های خودروساز و رانندگان داده شده است.

    وی با بیان اینکه تصادفات به ویژه تلفات سفرهای نوروزی نسبت به سال گذشته کاهش یافته است، تصریح کرد: هم اکنون در برخی از کلانشهرهای ایران شاهد حضور گسترده زائران هستیم که در این راستا نیروهای پلیس در این کلانشهرها به صورت ویژه‌تر درحال خدمت به مردم هستند تا بتوانند با تلاش در ابعاد مختلف امنیتی، نوروز را پشت سرگذارند.

    اشتری افزایش مشکلات اقتصادی را عامل افزایش جنایت‌هایی از جمله سرقت دانست و اظهارکرد: نیروی انتظامی تلاش می‌کند تا در سال جاری در حوزه «رونق تولید ملی» نیز تاثیرگذاری لازم را داشته باشد.

    وی عملکرد نیروی انتظامی استان قم را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: امیدواریم در نوروز 98 بدون هیچ مشکلی از زائران حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) میزبانی کنیم.

    به گزارش پایگاه خبری پلیس، اشتری همچنین در دیدار با آیت‌الله جعفر سبحانی که در دفتر این مرجع تقلید انجام شد، با بیان اینکه اعتماد مردم به نیروی انتظامی در سال گذشته افزایش یافته است، گفت: امیدواریم در سال جاری نیز بتوانیم در راستای تحقق شعار سال که «رونق تولید ملی» است، رسالت‌ها و وظایف خود را به شیوه مطلوب دنبال کنیم.

    وی از وقوع حادثه سیل در استان گلستان یاد کرد و گفت: نیروهای کمکی ناجا برای امدادرسانی به گلستان اعزام شده‌اند و توزیع اغذیه موجود در انبار نیروی انتظامی در میان مردم در دستور کار و گسترش چتر امنیتی در این استان نیز مورد توجه قرار گرفته است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو