فونیکسریمکسبهتام

سه محور ورودی خوزستان به دلیل بارش برف و باران بسته شد

عصر خودرو- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان با اشاره به بارندگی ۲۴ ساعت گذشته در استان گفت: سه محور ورودی استان به دلیل بارش برف ، باران و بالا آمدن رودخانه ها تا اطلاع ثانوی بسته است.

سه محور ورودی خوزستان به دلیل بارش برف و باران بسته شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایرنا، غلامعباس بهرامی نیا روز دوشنبه اظهار داشت: بارش های اخیر در مناطق شمال ، شرق و غرب استان باعث بسته شدن جاده قدیم پل زال - اندیمشک به دلیل ریزش کوه و محور بستان - چذابه (جاده قدیم) به دلیل طغیان رودخانه شده و تردد از جاده جدید امکان پذیر است.
    بهرامی نیا ادامه داد : محور اندیکا - شهرکرد در محدوده 'گردنه چری'به دلیل ریزش دیواره کوه و بارندگی شدید برف و باران بسته است.
    وی با اشاره به بالا آمدن آب رودخانه ها در مسیرهای ورودی استان افزود:مسافران و رانندگانی که قصد سفر از این محورها را دارند تا حد امکان از تردد غیر ضروری خودداری کنند تا وضعیت به حالت عادی برگردد .
    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان وضعیت راه های روستایی در دیگر مناطق استان را عادی اعلام کرد و گفت: مسافران نوروزی برای کسب اطلاع از آخرین وضعیت راه ها و محور های استان با شماره گیری سامانه 144 به صورت شبانه روزی اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت کنند .
    وی افزود : نیروهای راهداری با آمادگی کامل و فعالیت شبانه روزی تلاش می کنند مسافران سفرهای ایمنی در استان داشته باشند.
    به گزارش ایرنا ،در خوزستان 18 هزار کیلومتر جاده و 56 محور ارتباطی اصلی و فرعی وجود دارد و کمتر از یک هزار کیلومتر بزرگراه و آزادراه در این استان وجود دارد و بیشتر جاده ها در آن دو طرفه است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط