فونیکسریمکسبهتام

تویوتا gt۸۶ کوپه‌ای با ظاهر خاص و توانایی فنی بالا

عصر خودرو- در سال ۲۰۰۷ در نمایشگاه دیترویت مدل مفهومی از خودرویی با کد FT-HS به نمایش در آمد این خودرو طراحی مشترک سوبارو و تویوتا بود که در سال ۲۰۱۲ با نام سوبارو BRZ به بازار راه یافت.

تویوتا gt۸۶ کوپه‌ای با ظاهر خاص و توانایی فنی بالا
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از اقتصاد آنلاین، تویوتا 86 در مناطق مختلف جهان با نام های متفاوتی عرضه می شود. این خودرو در آسیا، آفریقای جنوبی و امریکای شمالی با نام تویوتا 86، در اروپا با نام GT86، در ژاپن و سایر کشورها با مارک و نام  سوبارو BRZ و در امریکا و کانادا (قبل از انحلال شرکت سایون) با نام سایون FR-S عرضه شده است.

    مشخصات فنی:

    مشخصات مدلی که در ایران توسط ایرتویا به فروش می رسد عبارتند از:

    طراحی داخلی:

    طراحی داخلی  این مدل ماشین تویوتا در نگاه کلی یک خودروی اسپرت را به نمایش می گذارد. پدال های فلزی، نشاندهنده های گرد ساده خطوط قوسی داشبورد و صندلی های چرمی بگونه ای هستند که احساس می کنید اتومبیلی مسابقه ای و سرکش در اختیار دارید.

              اما صفحه نمایش وسط داشبورد، دکمه های کنترل صفحه نمایش و سیستم صوتی بر روی فرمان، سیستم صوتی پیشرفته با شش بلندگوی جداگانه، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک با قابلیت تنظیم دوگانه دما برای سرنشینان جلو و شیشه ها و آینه های برقی همگی به شما یادآوری می کنند که در خودرویی مدرن و راحت نشسته اید.

              در طراحی داخلی، استفاده از قطعات فلزی در زمینه تیره تودوزی درها و داشبورد، جلوه زیبایی داشته و بر چشمگیر شدن نمای داخلی این خودرو موثر است.

    طراحی خارجی:

    تویوتا gt86 کوپه ای با ظاهر خاص و توانایی فنی بالا

    این کوپه کوچک با انحنایی که در کاپوت موتور و گلگیرها دارد، در کنار جلو پنجره بزرگ و چراغ های جلویی که مانند دو چشم عصبانی به شما می نگرند، همگی قدرت و چابکی این خودرو را به شما القا می کنند.

    ظاهر اسپرت و کشیده کاپوت جلو و صندوق و قسمت عقب کوچک تویوتا gt86 مانند خودروهای مسابقه است ویک  سواری پر سرعت و چابک را به راننده نوید می دهد.

    ایمنی:

    وجود 6 ایربگ (2 ایربگ سرنشینان جلو، دو ایربگ جانبی جلو و 2 ایربگ پرده ای)، سیستم های ترمز ضد قفل ABS، کنترل کشش، کنترل پایداری، نمایش باد لاستیک ها، دوربین عقب و ... همگی از تویوتا 89 خودرویی ایمن ساخته اند تا شما بتوانید با خاطری آسوده تر، از رانندگی خود لذت ببرید.

    امکانات اختیاری(آپشن ها):

    سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک نسل جدید (Dual Zone Climate Control)
    ورود و استارت بدون کلید (Keyless)
    دسته دنده چرمی با دوخت های نارنجی
    گرم کن صندلی های جلو
    باله عقبی مشکی مات
    رینگ های اسپرت 17 اینچی مشکی مات
    سپر عقب با طراح متفاوت و مشکی مات
    چراغهای مه شکن جلو با لامپ های LED
    آیینه های جانبی مشکی مات
    صفحه محافظ زیر بدنه
    صفحه نمایش TFT  4.2 اینچ بر ای نمایش دور موتور، سرعت، قدرت، گشتاور و ...
    بزرگترین سایت خرید و فروش خودرو در ایران سایت دیوار است. برای خرید تویوتا نو و یا دست دوم می توانید به سایت دیوار مراجعه کنید. همچنین در صورتی که قصد دارید خودروی خود را بفروشید، می توانید آگهی خود را در سایت دیوار ثبت کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو