فونیکسریمکسبهتام

رییس کل بیمه مرکزی خبر داد:

پرداخت خسارت سیل به خودروهای فاقد بیمه

عصر خودرو- رئیس کل بیمه مرکزی گفت: علی رغم اینکه شرکت های بیمه تعهدی به پرداخت خسارت به خودروهای فاقد بیمه بدنه ندارند، اما تمهیداتی برای جبران خسارت مالکان این خودروها اندیشیده ایم.

پرداخت خسارت سیل به خودروهای فاقد بیمه
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، سید غلامرضا سلیمانی با اشاره به خسارت‌های زیاد ناشی از سیل استان مازندران و گلستان از تلاش و اهتمام بیمه مرکزی برای جبران هرچه سریع‌تر خسارات سیل زدگان خبر داد و گفت: از همان ساعات اولیه وقوع سیل، گروه‌های بیمه در مناطق سیل زده مستقر شده و هم اکنون بخشی از خسارات پرداخت و مابقی نیز در حال پرداخت است.

    وی افزود: خوشبختانه بسیاری از شهرهای استان گلستان بیمه سیل و زلزله بودند و در حال حاضر با ارزیابی که از میزان خسارت‌ها داشته ایم نزدیک 10 هزار واحد مسکونی که بیمه بوده اند تشکیل پرونده شده است و به آن تعهد داریم.

    سلیمانی ادامه داد: در شرق استان مازندران نیز حدود 1000 پرونده برای سیل زدگان تشکیل شده است که بخشی از آن پرداخت شده و مابقی نیز با توجه به میزان خسارت پرداخت می‌شود.

    رئیس کل بیمه مرکزی یادآور شد: آن دسته از خودروهایی که بیمه شخص ثالث دارند به آنها خسارت پرداخت می‌شود و برخی از خودروهایی نیز که بیمه بدنه نیستند هم با وجود اینکه بیمه به آنها تعهدی ندارد، اما تمهیداتی داریم تا بتوانیم بخشی از این خسارت‌ها پرداخت شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط