فونیکسریمکسبهتام

جزئیات کمک دولت به مالکان خودروهای آسیب دیده سیل شیراز

عصر خودرو- فرماندار شهرستان شیراز جزئیات مربوط به کمک دولت به جبران خسارت مالکان خودروهای آسیب دیده در سیل شیراز را اعلام کرد.

جزئیات کمک دولت به مالکان خودروهای آسیب دیده سیل شیراز
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایرنا، محمدرضا امیری افزود: در سفر معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه، وزیران اطلاعات، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ارتباطات و فناوری اطلاعات به شیراز، تمهیدات خوبی برای کمک به خسارت دیدگان از سیل شیراز اندیشیده شد.

    وی اظهار داشت: در پی تمهیدات صورت گرفته از سوی دولت، میزان خسارات وارد شده به خودروهای آسیب دیده در سیل دروازه قرآن شیراز به صورت کارشناسی ارزیابی شده است. فرماندار شیراز گفت: مالکانی که پیش از این نسبت به بیمه بدنه خودروهای خود اقدام کرده بودند، طبق تعهدات بیمه خسارت خود را دریافت می‌کنند.

    وی ادامه داد: مالکان اتومبیل هایی که دارای بیمه بدنه نبوده اند، از کمک دولت برخوردار می شوند و بخشی از خسارت وارد شده به خودروی آنها پرداخت می شود.
    امیری افزود: مالکان این خودروها با توجه به میزان خسارت وارد شده تا سقف 100 میلیون ریال به صورت بلاعوض دریافت می‌کنند که تاکید می‌شود رقم پرداختی بر اساس میزان خسارت خواهد بود.

    وی اظهار داشت: دولت همچنین تسهیلاتی تا سقف 300 میلیون ریال برای مالکان این دسته از خودروها درنظر گرفته است. فرماندار شیراز گفت: تا شامگاه چهارشنبه، مجموع تعداد خودروهای آسیب دیده از حادثه سیل شیراز 244 دستگاه خودرو بود.

    وی در پاسخ به این پرسش که آیا خودروهای آسیب دیده که توسط خود مالکان به پارکینگ‌ها و منازل منتقل شده‌اند از کمک‌های دولت بهره‌مند می‌شوند یا خیر، گفت: کارشناسان نیروی انتظامی از مکان های نگهداری این خودروها بازدید کرده و صورتجلسه‌ای تنظیم کرده‌اند.

    امیری گفت: لازم است که همه مالکان خودروهای آسیب دیده از سیل شیراز، مراتب را به اطلاع نیروی انتظامی برسانند تا از خودروی آنها کارشناسی و برای آن پرونده تشکیل شود.

    فرماندار شیراز اظهار داشت: خودروهای آسیب دیده در سیل دروازه قرآن شیراز با تمهیدات صورت گرفته به صورت حمل و نقل ریلی و تریلرهای حمل خودرو به شهرهای زادگاه مسافران منتقل می‌شود و بابت حمل این خودروها، هزینه‌ای از هموطنان گرفته نمی‌شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط