فونیکسریمکسبهتام

استان خوزستان معین ایلام در سوخت رسانی شد

عصر خودرو- مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خوزستان(اهواز) گفت: خوزستان به عنوان استان معین ایلام در سوخت رسانی به مناطق سیل زده این استان تعیین شده است.

استان خوزستان معین ایلام در سوخت رسانی شد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایرنا، نعمت اله نجفی افزود:برای تامین سوخت مورد نیاز شهرهای سیل زده ایلام در 2روز اخیر یک میلیون و 250هزار لیتر بنزین و 100هزار لیتر نفت سفید از انبار سوخت نظامیه اهواز ارسال شده است.
    وی گفت:با توجه به اینکه بخش مهمی از سوخت مورد نیاز مناطق سیل زده ایلام در شرق این استان از لرستان تامین می شد و هم اکنون امکان رساندن سوخت از مسیرهای زمینی به مناطق سیل زده ایلام وجود ندارد تا خروج از مرحله بحران، سوخت مورد نیاز از اهواز ارسال خواهد شد.
    مدیر شرکت پخش فراورده های نفتی منطقه خوزستان(اهواز) در ادامه افزود: مرحله جدید ارسال سوخت مورد نیاز به مناطق سیل زده شرق استان ایلام از روز جمعه (امروز) با محموله 600هزار لیتری بنزین شتاب می گیرد.
    وی با بیان اینکه تانکرهای نفتکش این شرکت به صورت تمام وقت در حال سوخت رسانی به نقاط مورد نیاز در مناطق سیل زده لرستان و ایلام هستند، افزود: در سه روز اخیر گزارشی از کمبود سوخت در مناطق سیل زده سه استان خوزستان ، ایلام و لرستان دریافت نشده است.
    نجفی با اشاره به اینکه تاکنون بیش از 200هزار لیتر سوخت مورد نیاز مناطق درگیر سیلاب استان لرستان ارسال شده است از آمادگی کامل این منطقه برای ارسال بیشتر سوخت بنا به درخواست و تشخیص مدیریت بحران استانداری لرستان و شرکت ملی پخش فراورده های نفتی ایران خبر داد.

    ** جایگاه های سوخت در مناطق درگیر سیلاب خوزستان در وضعیت سبز هستند
    مدیر شرکت پخش فراورده های نفتی منطقه خوزستان گفت: هم اکنون همه جایگاه های سوخت در مناطق درگیر سیلاب در وضعیت سبز هستند و ذخیره سازی آنان در وضعیت مطلوب قرار دارد.
    وی گفت: سوخت ماشین آلات سنگین که در حال امدادرسانی به مردم و ساماندهی سیلاب بندها هستند به صورت فوری در محل تامین می شود.
    مدیر شرکت پخش فراورده های نفتی منطقه خوزستان(اهواز) وضعیت ذخیره سازی سوخت در انبارهای نفتی اهواز و اندیمشک را مطلوب عنوان کرد و گفت:در این زمینه هیچ نگرانی وجود ندارد.
    وی گفت: رساندن سوخت به مخازن نفتی اهواز و اندیمشک از پالایشگاه نفت آبادان با لوله انجام می شود و در فرایند وقفه ای صورت نگرفته است.
    انبار سوخت نظامیه اهواز با ظرفیت 600میلیون لیتر ، بزرگترین مرکز ذخیره سازی فراورده های نفتی در جنوب و غرب کشور محسوب می شود. در بخش هایی از این مرکز نفتی ، سیل بندی برای جلوگیری از نفوذ آب رودخانه رودخانه کرخه و کارون احداث شده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو