فونیکسریمکسبهتام

کدام خودروها بیشترین تکنولوژی نسبت به قیمت را دارند؟ + تصاویر

عصر خودرو- تکنولوژی‌های جدید امروزه نه تنها در خودروهای گران‌قیمت و لوکس بلکه به سایر سطوح قیمتی در جهان نیز وارد شده است. افزودن این تکنولوژی‌ها باعث می‌شود خودروهایی ایمن‌تر، کم‌مصرف‌تر و با امکانات ارتباطی بیشتر تولید شوند.

کدام خودروها بیشترین تکنولوژی نسبت به قیمت را دارند؟ + تصاویر
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از گسترش ،  اضافه شدن سیستم‌ها و قابلیت‌های جدید به انواع خودرو‌ها هزینه‌هایی را نیز به دنبال دارد و به همین دلیل است که سازندگان مختلف خودرو در دنیا برچسب قیمتی پایه یا با امکانات اضافه برای محصولات خود در نظر می‌گیرند. در این میان برخی از خودروها هستند که قیمت بسیار منطقی نسبت به امکانات عرضه شده دارند که در این نوشتار قصد داریم به برخی از آنها اشاره کنیم.

    هیوندای ولاستر

    قیمت: 18500 دلار

    هیوندای، ولاستر جدید را به صورت کامل بازطراحی کرده است و با خودرویی جذاب در مدل 2019 مواجه هستیم. استفاده از تکنولوژی‌های به روز و جدید در این خودرو باعث شده خرید آن نسبت به قیمت تعیین شده مقرون به صرفه باشد. این خودرو از یک مانیتور لمسی 7 اینچی بهره می‌برد و امکان اتصال گوشی‌های موبایل آندروید و ios‌ را به سرنشینان خواهد داد. در زمینه ایمنی، ولاستر 2019 به سیستم ترمز خودکار برای جلوگیری از برخورد با خودرو و یا اشخاص، هشدار خواب‌آلودگی راننده، سیستم هشدار نقطه کور و هدآپ دیسپلی مجهز شده است. سیستم صوتی این خودرو در حالت استاندارد مجهز به 6 بلندگو است که در نسخه‌های دیگر امکان ارتقا به 8 بلندگو نیز وجود دارد.

    هوندا اینسایت

    قیمت: 22830 دلار

    مدل اینسایت که یکی از مدل‌های محبوب هوندا به شمار می‌رود در سال 2019 بار دیگر به خط تولید این برند ژاپنی بازگشت. اینسایت جدید یک سدان چهار در است که از پیشرانه هایبرید بهره می‌برد. از جمله تجهیزات ایمنی این خودرو می‌توان به کروزکنترل هوشمند، هشدار خروج از خط و نگهداری بین خطوط و ترمز اضطراری اشاره کرد. در این خودرو مانیتور لمسی 5 اینچی به صورت استاندارد قرار دارد اما مدل‌های بالاتر از نمونه 8 اینچی بهره می‌برند. سیستم وایفای هات اسپات نیز در کنار امکان برقراری با انواع گوشی‌های موبایل در این خودرو گنجانده شده است. با توجه به استفاده از انواع تکنولوژی‌های روز ایمنی و برخورداری از پیشرانه کم مصرف، اینسایت جزء خودروهای مقرو به صرفه قرار می‌گیرد.

    تسلا مدل 3

    قیمت: 35 هزار دلار

    زمانی که درباره خودروهای با تکنولوژی روز فکر می‌کنید به احتمال زیاد به یاد محصولات تسلا نیز خواهید افتاد. با عرضه مدل 3 تسلا در نهایت رویای خرید محصولات ارزان‌قیمت این برند به وقوع پیوست. حتی در نسخه پایه این خودرو می‌تواند در مدت زمان 5.6 ثانیه از حالت سکون به مرز سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد. در این خودرو خبری از صفحه کیلومتر در مقابل راننده نیست بلکه تمامی اطلاعات بر روی یک صفحه نمایش بزرگ نشان داده می‌شود. از جمله امکانات استاندارد در این خودرو می‌توان به سیستم ترمز اضطراری، هشدار نقاط کور و سیستم رانندگی نیمه خودکار اشاره کرد. سیستم رانندگی خودکار نیز که سطح بالاتری دارد به صورت یک آپشن اما با قیمت بالاتر در دسترس مشتریان قرار دارد.

    مرسدس بنز کلاس A

    قیمت: 32500 دلار

    مرسدس بنز مدل 2019 کلاس A خود را برای امریکا عرضه کرده است که تکنولوژی‌های مختلفی در این خودرو وجود دارد. یکی از سیستم‌های جذاب این برند استفاده از MBUX است که در حقیقت نام اختصاری مرسدس‌بنز برای سیستم مالتی‌مدیا است. با استفاده از این سیستم راننده می‌تواند از طریق صحبت کردن کارهای مختلفی نظیر تماس گرفتن، رد کردن تماس، عوض کردن موسیقی و مواردی از این قبیل را انجام دهد. این خودرو در نسخه پایه از مانیتور لمسی 7 اینچ بهره می‌برد ضمن این که یک تاچ‌پد نیز در کنسول قرار دارد و می‌توان از آن نیز برای انجام یک سری کارها و ارتباط با مانیتور لمسی استفاده کرد. مرسدس کلاس A جدید نیز از سیستم ترمز اضطراری، کروزکنترل هوشمند و سنسور نقطه کور بهره می‌برد.

    هوندا فیت

    قیمت: 16190 دلار

    فیت از جمله هاچ‌بک‌های هوندا است که ظاهری متفاوت و در عین حال جذاب دارد. این خودرو با وجود قیمت نسبتا پایین از امکانات مناسبی بهره می‌برد. در نسخه اسپرت فیت مانیتور لمسی 7 اینچی وجود دارد که امکان ارتباط با گوشی‌های موبایل آندروید و ios را نیز می‌دهد. علاوه بر این، در نسخه EX که از سایر نسخه‌ها کمی گران‌تر است، تجهیزات ایمنی مانند ترمز اضطراری، چراغ‌های با قابلیت پرتاب نور بالا، سیستم هشدار خروج از خط و کروز کنترل هوشمند وجود دارد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو