فونیکسریمکسبهتام

تردد نوروزی در جاده های آستارا کاهش یافت

عصر خودرو- رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای آستارا گفت:ثبت ۸۶۷ هزار و ۲۲۵ دستگاه خودرو از ۲۵ اسفند تا ۱۶ فروردین ماه، در محورهای مواصلاتی این شهرستان نشان دهنده کاهش ۱۴ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

تردد نوروزی در جاده های آستارا کاهش یافت
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  ایرنا، رمضان دانش روز شنبه در نشست خبری اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای آستارا اظهار داشت : در مدت یاد شده، 502 هزار و 160 خودرو در محور تالش – آستارا و 365 هزار و 65 خودرو در محور اردبیل – آستارا تردد و 30 راهدار خدمات رسانی کردند.

    وی اضافه کرد: هشت هزار و 925 نفر با 508 دستگاه اتوبوس و 2 هزار و 966 نفر با 970 دستگاه سواری از طریق 10 شرکت تعاونی حمل و نقل از آستارا به شهرستان های مختلف مسافرت کردند.
    وی بیان کرد: در تعطیلات نوروز یکهزار و 100 متر مکعب سنگ، شن و ماسه حاصل ریزش کوه از جاده های آستارا جمع آوری و پنج هزار و 400 متر مکعب برفروبی شد.
    دانش ادامه داد: پیش از تعطیلات نوروز نیز راهداران در حاشیه محورهای آستارا-اردبیل و آستارا-تالش حدود 20 تن زباله را با مشارکت دوستداران طبیعت جمع آوری کرده بودند.
    شهرستان گردشگرپذیر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان واقع شده و از 25 کیلومتر راه اصلی، 148 کیلومتر راه روستایی و 15 کیلومتر بزرگراه برخوردار است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط