فونیکسریمکسبهتام

پایان طرح خدمات نوروزی گروه بهمن

عصر خودرو- طرح خدمات و امداد نوروزی گروه بهمن با مشارکت فعال برخی از نمایندگی ها و شبکه کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران با موفقیت به پایان رسید.

پایان طرح خدمات نوروزی گروه بهمن
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، این طرح که با رضایت 83 درصدی مشتریان گروه بهمن همراه بود در 16 فروردین ماه 98 خاتمه یافت.
    مهندس  میر منصف رئیس  سازمان خدمات پس از فروش گروه بهمن گفت: در طرح امداد نوروزی امسال میانگین زمان انتظار مشتری برای دریافت خدمات امدادی نسبت به سال قبل کاهش یافته که ارائه خدمات مناسب پایگاه امدادی و تامین  به موقع قطعات در شبکه خدمات پس از فروش گروه بهمن در این امر نقش به سزایی داشته است.
    وی افزود : با توجه به افزایش مسافرت های نوروزی و تعداد خودروهای گروه بهمن، میزان تقاضا برای عملیات امدادی در مقایسه با سال گذشته افزایش چندانی نداشت و این به دلیل کیفیت مناسب تولیدات گروه بهمن است ضمن اینکه در این ایام به خودروهای غیر گارانتی و همچنین غیر گروه بهمنی نیز خدمات امدادی ارائه شده است.
    میر منصف تاکید کرد: خدمات رسانی به خودروهای در سیل مانده گروه بهمن یکی از اتفاقات مهم امداد نوروزی امسال به شمار می آید که کلیه وظایف مدیریت عملیات امدادی توسط نمایندگی های استانهای سیل زده در آن مناطق انجام شده است.
    وی همچنین از اجرای طرح تخفیف قطعات یدکی برای دارندگان وانت کار در استانهای سیل زده خبر داد و گفت: دارندگان خودروهای  وانت کار بهمن که در سیل اخیر دچار خسارت شده اند می توانند تا پایان اردیبهشت از این خدمات استفاده نمایند.
    گفتنی است گروه بهمن در طرح امداد نوروز 98 با استقرار 2000 پایگاه امداد در محل، توسط امداد نمایندگیها و همکاری  کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران و حضور شبانه روزی 63 نمایندگی شرکت بهمن موتور همراه با تعمیرکاران آموزش دیده با رعایت نکات ایمنی در جاده ها، از 28 اسفند 97 تا 16 فروردین 98 به ارائه خدمات پرداخت.
    همچنین میانگین زمان کم خدمات امدادی و کمترین تعمیرات فنی در بین خودروهای داخلی از نتایج امداد نوروزی امسال گروه بهمن بود که کیفیت خودروهای تولیدی سبب بهبود شاخص های مذکور است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو