فونیکسریمکسبهتام

خبر مهم برای کسانی که خودرو پیش‌خرید کردند

عصر خودرو- دعوتنامه محصولات ایران خودرو برای مشتریان ارسال شد.

خبر مهم برای کسانی که خودرو پیش‌خرید کردند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از خبرآنلاین ،  این خودروساز داخلی دعوتنامه برخی از محصولات خود چون سوزوکی گرند ویتارا، پژو پارس ال ایکس، پژو 207 اتوماتیک و دانگ فنگ اچ 30 کراس را برای مشتریان خود صادر کرد.

    گروه صنعتی ایران خودرو برای برخی از تعهدات قبلی خود دعوتنامه‌ای را ارسال کرد. این دعوتنامه برای مشتریان خودروهای سوزوکی گرند ویتارا، پژو پارس ال ایکس، پژو 207 اتوماتیک و دانگ فنگ اچ 30 کراس صادر شده است که در ادامه جزئیات هر یک را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

    جزئیات دعوتنامه محصولات ایران خودرو

    1.‌ دعوتنامه مشتریانی که در گذشته خودرو پژو پارس ال ایکس را به صورت پیش‌فروش کارتکس و با موعد تحویل شهریور و مهر 97 ثبت نام کرده بودند، برای آن‌ها صادر شد.

    2. برای آن دسته از مشتریانی که خودرو سوزوکی گرند ویتارا با موعد تحویل شهریور، مهر و آبان ماه 97 را به خودرو هایما اس 7 توربوشارژ تبدیل کرده بودند نیز برای آن‌ها صادر شد.

    3. سایر دعوتنامه مشتریانی که در گذشته خودرو پژو 207 اتوماتیک با موعد تحویل شهریور 97 خریداری کرده بودند، برایشان ارسال شد.

    4. شرکت ایران خودرو دعوتنامه خودرو دانگ فنگ اچ 30 کراس که به صورت پیش فروش با موعد تحویل آذر 97 به مشتریان فروخته شد را نیز برایشان ارسال کرد.

    نکات مهم:

    1.‌ با توجه به اینکه قیمت مواردی چون بیمه شخص ثالث، خدمات کارت هوشمند و هزینه پست در سال 98 افزایش پیدا کرده است، برای خودروهای سواری حدود 458 هزار و 406 تومان و برای خودروهای وانت حدود 503 هزار و 346 تومان افزایش قیمت در نظر گرفته شده است.

    2. این مبلغ مابه‌التفاوت برای تمامی تعهدات تکمیل وجه شده قطعی و پیش‌فروش در نظر گرفته شده است و اگر این مبلغ از محل سود تاخیر قرارداد تامین نشود، مشتریان می‌بایست آن را پرداخت کنند. از این رو مشتریان می‌توانند برای آگاهی از از جزئیات پرداخت مبلغ مابه‌التفاوت با نمایندگی محل ثبت‌نام خودرو خود تماس بگیرند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو