فونیکسریمکسبهتام

۲جایگاه سیار سوخت از اصفهان و زنجان به خوزستان انتقال یافت

عصر خودرو- مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه خوزستان(اهواز) گفت:۲ جایگاه سیار سوخت چرخ دار از استان های اصفهان و زنجان برای پشتیبانی از مناطق سیل زده خوزستان به اهواز انتقال یافت.

۲جایگاه سیار سوخت از اصفهان و زنجان به خوزستان انتقال یافت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از  ایرنا، نعمت ا... نجفی روز سه شنبه افزود: جایگاه های سیار سوخت در صورت لزوم به مناطق درگیر سیلاب منتقل می شوند تا مردم و تجهیزات سنگین مکانیکی که مشغول احداث و تحکیم سیل بندها در مناطق درگیر سیلاب هستند آسان تر به سوخت دسترسی داشته باشند.
    وی با بیان اینکه همه جایگاه های سوخت از جمله چهار جایگاه مستقر در جاده اهواز - شوش که چندی پیش به دلیل آبگرفتگی از مدار خارج ولی دوباره عملیاتی شدند فعال هستند گفت: همه جایگاه های فعال در مناطق سیل زده به دلیل دسترسی به جاده فعال بوده و به صورت شبانه روزی مشغول فعالیت هستند.
    مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه خوزستان(اهواز) ادامه داد: همه جایگاه های سوخت در خوزستان در وضعیت سبز هستند و ذخایر موجود در جایگاه های سوخت جوابگوی نیاز مردم و خودروها عبوری هستند و جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.

    ** سوخت هفت شهر در معرض سیلاب در وضعیت سبز
    وی گفت: وضعیت سوخت رسانی به هفت شهر سوسنگرد ، بستان ، ابوحمیظه ، کوت سید نعیم ، رفیع ، الهایی و حمیدیه که از سوی استاندار خوزستان هشدار تخلیه داده شدند در وضعیت سبز هستند و تاکنون هیچ یک از جایگاه ها در این مناطق کمبود سوخت ندارند.
    نجفی با اشاره به اینکه شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه خوزستان تا عبور از بحران سیلاب در وضعیت آماده باش خواهد بود از همه شهروندان خوزستانی خواست در صورت مشاهده کمبود سوخت ، موارد را به این شرکت اعلام کنند.
    وی گفت: ذخایر سوخت در انبارهای سوخت نظامیه و اندیمشک با وجود آنکه این شرکت معین سوخت رسانی به مناطق سیل زده لرستان ، ایلام و کرمانشاه نیز می باشد مطلوب است.
    وی افزود:سوخت رسانی به مناطق سیل زده این سه استان به صورت شبانه روزی انجام می شود.
    به گزارش ایرنا طغیان رودخانه های کرخه ، دز و کارون در فروردین امسال ، سبب آبگرفتگی و در معرض سیلاب قرار گرفتن هفت شهر و بیش از 250 روستای استان خوزستان شده است.
    به گفته وزیر کشور ، سیلاب 400هزار نفر از جمعیت خوزستان را درگیر خود کرده است.
    با وجود کاهش روان آب کرخه ، دز و کارون ، هنوز خطر بروز مجدد سیلاب شهرهای حاشیه این رودخانه ها را تهدید می کند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو