فونیکسریمکسبهتام

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای قم خبر داد؛

کاهش ۱۲ درصدی ورود خودرو به قم در روز نیمه شعبان

عصر خودرو- مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان قم گفت: طی روز نیمه شعبان حدود ۱۴۸ هزار دستگاه خودرو به استان قم وارد شده است که نسبت به سال گذشته ۱۲ درصد کاهش داشته است.

کاهش ۱۲ درصدی ورود خودرو به قم در روز نیمه شعبان
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، ابوالفضل جمالی اظهار داشت: بر اساس آمار دریافتی از سامانه نوین تردد شمار بر خط مرکز مدیریت راه‌های کشور، طی روز نیمه شعبان امسال (یکم اردیبهشت ماه) بیش از 148 هزار دستگاه خودرو به استان قم وارد شده است.

    وی افزود: طی همین مدت در سال گذشته یعنی 12 اردیبهشت ماه سال 97 حجم ورودی خودرو به شهر قم 169 هزار دستگاه خودرو بوده است.

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قم ادامه داد: بر اساس آمار مقایسه‌ای نسبت با سال گذشته، حجم ورود خودرو به استان قم طی روز نیمه شعبان 12 درصد کاهش یافته است.

    وی آزادراه تهران - قم را با حجم ورودی افزون بر 47 هزار دستگاه خودرو، حائز رتبه نخست ورود خودرو به شهر قم دانست و بیان کرد: طی همین مدت یعنی یکم اردیبهشت‌ماه محور بزرگراهی سلفچگان - قم با حجم ورودی افزون بر 25 هزار دستگاه خودرو، دومین محور با حجم ورودی خودرو به شهر قم بوده است.

    جمالی، آزادراه کاشان - قم را با حجم ورودی بالغ بر 21 هزار دستگاه خودرو، سومین محور از نظر حجم ورودی خودرو به شهر قم اعلام کرد و گفت: گرچه آمار دریافتی از سامانه نوین تردد شماری برخط مرکز مدیریت راه‌ها از کاهش 12 درصدی ورود خودرو به شهر قم، طی روز نیمه شعبان در مقایسه با سال گذشته خبر می‌دهد اما با توجه به عدم پیوستگی تعطیلات این ایام و همچنین مشکلاتی که وقوع سیل در برخی از مناطق کشور به وجود آورده بود، می‌توان استقبال هموطنان عزیز جهت سفر به قم طی ایام مذکور را مناسب ارزیابی کرد.

    وی به بخشی از اقدامات این اداره کل برای تسهیل ترافیک و تأمین ایمنی راه‌های استان طی مدت یاد شده اشاره و تصریح کرد: استقرار هشت اکیپ راهدار در قالب گشت‌های ثابت و سیار، تجهیز هفت راهدارخانه جهت ارائه خدمات موضوعه، احداث راه دسترسی از آزادراه قم - کاشان به محور جنت آباد منتهی به مسجد مقدس جمکران، رزرو پنج دستگاه اتوبوس جهت جایگزینی با اتوبوس‌های مانده در راه، اختصاص یک دستگاه اتوبوس برای حمل مسافران قم - تهران در روز نیمه شعبان، نظارت مستقیم و مستمر بر نحوه ارائه خدمات ناوگان عمومی سفر و …بخشی از اقدامات این اداره کل طی ایام نیمه شعبان بوده است.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو