فونیکسریمکسبهتام

عضو فراکسیون مدیریت شهری:

دود افزایش ۲۰ درصدی کرایه‌های حمل ونقل در چشم مردم پایتخت

عصر خودرو- عضو فراکسیون مدیریت شهری مجلس افزایش ۲۰ درصدی نرخ کرایه‌های حمل ونقل را بسیار غیرمنطقی دانست و گفت: شهرداری و شورای شهر به جای بهبود سرانه‌های زندگی شهری به دنبال افزایش هزینه های زندگی شهروندان پایتخت و جبران کسری منابع شهری از جیب مردم هستند.

دود افزایش ۲۰ درصدی کرایه‌های حمل ونقل در چشم مردم پایتخت
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از خانه ملت ، یوناتن بت کلیا  با انتقاد از اینکه دود افزایش نرخ 20 درصدی کرایه های حمل ونقل عمومی به چشم مردم می رود، گفت: افزایش 20 درصدی نرخ به هیچ وجه به صلاح مردم نیست و شهرداری باید در آن تجدیدنظر کند.

    شهرداری نباید تمامی هزینه های شهری را از جیب مردم تامین کند

    عضو فراکسیون مدیریت شهری و روستایی مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه شهرداری نباید تمامی هزینه های شهری را از جیب مردم تامین کند، افزود: با توجه به عدم افزایش نرخ بنزین افزایش نرخ کرایه های حمل و نقل نیز نباید افزایش پیدا می کرد.

    بت کلیا ادامه داد: تعیین نرخ کرایه های حمل و نقل باید به صورت کارشناسانه انجام و تمامی جوانب در تعیین آن در نظر گرفته شود اینکه شهرداری در هر جایی که با کمبود بودجه مواجه می شود دست در جیب مردم می کند به منزله تضییع حقوق شهروندان است.

    مردم باید چندین برابر 400 هزار تومان را صرف خرید مایحتاج زندگی و کرایه حمل ونقل عمومی کنند

    وی یادآور شد: حقوق کارمندان و کارگران تنها 400 هزار تومان افزایش یافت این در حالی بوده که چندین برابر این مبلغ را باید برای خرید مایحتاج زندگی به ویژه گوشت و کرایه حل و نقل هزینه کنند.

    شهرداری و شورای شهر به جای بهبود سرانه های زندگی شهری به دنبال افزایش هزینه های زندگی شهروندان پایتخت و جبران کسری منابع شهری از جیب مردم هستند

    بت کلیا با یادآوری اینکه افزایش نرخ 20 درصد تناسبی با ارائه خدمات شهری به مردم ندارد، تصریح کرد: هیچ تغییری در وضعیت و تعداد حمل ونقل عمومی پایتخت ایجاد نشده و همچنان با ازدحام جمعیت در مترو و تردد تاکسی و اتوبوس های فرسوده مواجه هستیم و شهرداری و شورای شهر به جای بهبود سرانه های زندگی شهری و کاهش آلودگی و ترافیک سرسام آور به دنبال افزایش هزینه های زندگی شهروندان پایتخت و جبران کسری منابع شهری از جیب مردم هستند.

    اعمال افزایش نرخ کرایه های حمل ونقل عمومی بدون اعلام رسمی و اطلاع رسانی عمومی توهین به مردم  است

    این نماینده مردم در مجلس دهم، اعمال افزایش نرخ کرایه های حمل ونقل عمومی را بدون اعلام رسمی و اطلاع رسانی عمومی توهین به مردم پایتخت دانست وگفت: اینکه مردم از طریق بلندگوهای ایستگاه های مترو در جریان افزایش نرخ بلیت قرار گیرند به هیچ وجه درست نبوده و چنین رفتاری در شان مردم نیست.

    نماینده مردم مسیحیان آشوری و کلدانی در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه افزایش غیرمنطقی و بی ضابطه کرایه های حمل ونقل عمومی افزایش استفاده از خودروهای شخصی و همچنین آلودگی هوا و ترافیک را در پی دارد، تصریح کرد: مسئولان شهری به جای افزایش غیرمنطقی کرایه ها باید به دنبال راهکارهای مناسب برای افزایش و گسترش تعداد حمل ونقل عمومی به ویژه مترو باشد و کرایه حمل ونقل عمومی باید به گونه ای باشد که مردم استفاده از حمل ونقل را به خودروی شخصی ترجیح دهند./

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط