فونیکسریمکسبهتام

نیسان با شرکت های دیگر خودروی اسپرت مشترک تولید نمی کند

عصر خودرو- بسیاری از شرکت ها در صنعت خودروسازی برای توسعه محصولات آینده خود با برندهای دیگر همکاری می کنند؛ با این حال نیسان علاقه ای به این موضوع ندارد.

نیسان با شرکت های دیگر خودروی اسپرت مشترک تولید نمی کند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل ازکلیک ، رسانه کلیک ، نیسان برای توسعه نسل آینده خودروهای سری Z و همچنین GT-R، با شرکت های دیگر همکاری نمی کند (انتشار اطلاعات جدید از نسل آینده نیسان GT-R). مدیر بخش آمریکای شمالی این برند ژاپنی به تازگی مصاحبه ای انجام داده و در آن اعلام کرده:

        ما با اتحاد رنو-نیسان-میتسوبیشی همکاری می کنیم ولی محصولات ما داخلی هستند. در حقیقت DNA خودروهای نیسان به گونه ای بوده که همه چیز توسط خودمان انجام می شود.
    به نظر می رسد این شرکت با اعلام چنین موضوعی، خبر از عدم همکاری خود با برندهای دیگر برای تولید خودروهای اسپرت در آینده می دهد. در حال حاضر شرکت های زیادی برای توسعه خودروهای مشترک با یکدیگر همکاری می کنند.

    جدیدترین نمونه این همکاری، خلق نسل جدید تویوتا سوپرا و بی ام و Z4 است. از دیگر همکاری میان شرکت ها می توان به سوبارو و تویوتا برای تولید خودروی 86/BRZ و یا مزدا و FCA برای میاتا/فیات 124 اسپایدر اشاره کرد. هوندا یکی دیگر از شرکت های ژاپنی محسوب می شود که برای توسعه سلول های زیستی در حال همکاری با شرکت جنرال موتورز است.

    در حالی که خودروهای برقی آینده این صنعت را تشکیل می دهند، نیسان به حذف موتورهای بنزینی از خودروهای تولیدی خود در آینده نزدیک اعتقادی ندارد؛ با این حال به توسعه محصولات برقی ادامه می دهد (تماشا کنید: نیسان GT-R50 با قیمت 1.12 میلیون دلار عرضه می شود).

    خودروهایی مانند نیسمو Leaf RC 2.0 کانسپت و یا خودروی فرمول E این برند ژاپنی نشان دهنده دید آن نسبت به آینده صنعت خودرو است (نیسان لیف نیسمو RC معرفی شد؛ یک خودروی مسابقه ای تمام الکتریکی). در حال حاضر خریداران دیدگاه های مختلفی در رابطه با خودروهای آینده دارند. برای مثال بسیاری از رانندگان همچنان به جعبه دنده دستی علاقه دارند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو