فونیکسریمکسبهتام

حمید بذرگر، مدیرعامل «ماکسیم» :

بنزین تک نرخی مشکلات تاکسی‌های آنلاین را حل می‌کند

عصر خودرو- مدیرعامل «ماکسیم» بنزین تک نرخی را بهترین راهکار برای حل مشکل تعیین سهمیه‌بندی بنزین تاکسی‌های آنلاین می‌داند و می‌گوید: ما با تعیین بنزین تک نرخی از سوی دولت موافق هستیم.

بنزین تک نرخی مشکلات تاکسی‌های آنلاین را حل می‌کند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  تجارت‌نیوز، تاکسی‌های اینترنتی همچنان منتظر رای قطعی دولت درباره اختصاص سهمیه بنزین دولتی به خود هستند. در این فاصله اما مدیران شرکت‌های استارتاپی به موضوعات جدیدی تا زمان اجرای این طرح اشاره می‌کنند.

    حمید بذرگر، مدیرعامل «ماکسیم» بنزین تک نرخی را بهترین راهکار برای حل مشکل تعیین سهمیه‌بندی بنزین تاکسی‌های آنلاین می‌داند و می‌گوید: ما با تعیین بنزین تک نرخی از سوی دولت موافق هستیم، چرا که معتقدیم این پروسه که یک ارگان دائما در حال رصد کردن رانندگان باشد و تمام دیتاها را پردازش و راستی‌آزمایی کند، زمان‌بر و هزینه‌بردار است. بنابراین بهتر است قیمت جدید و یکسان با احتساب افزایش قیمت برای بنزین مشخص شود، تا همه مشکلات حل شود.

    او درباره چگونگی مباحث مطرح شده در جلسات تعیین سهمیه‌بندی بنزین برای استارتاپ‌ها اضافه می‌کند: ما در جلسات حضور داشتیم و تا این لحظه جمع‌بندی این جلسات این بوده که سهمیه‌ای به تاکسی‌های آنلاین اختصاص یابد، اما ظاهرا تا عملی شدن این تصمیم فاصله زیادی داریم چرا که با توجه به خبرهایی که درباره سهمیه‌بندی شدن بنزین در حال منتشر شدن است و شایعاتی که وجود دارد من فکر می‌کنم این کار بسیار زمان‌بر است.

    او با اشاره به اینکه تاکسی‌های اینترنتی از نظر زیرساختی و واگذاری دیتای مورد نیاز و مباحث فنی و تکنیکی کاملا آماده‌اند، اضافه می‌کند: اما از منظر دولت به نظر نمی‌رسد این موضوع در آینده نزدیک قابل اجرایی شدن باشد. چرا که عملیاتی کردن این پروژه و مشخص شدن یک نهاد واحد برای اجرای آن کاری زمان‌بر است.

    مدیرعامل ماکسیم با اشاره به اینکه مجموعه ماکسیم مخالف اختصاص سوخت و بودجه مشخص به شرکت‌های تاکسی آنلاین است، تاکید می‌کند: بهتر است دوستان در دولت با در اختیار داشتن اطلاعات رانندگان تاکسی خود اقدام به واگذاری این سهمیه به رانندگان کنند. ما دوست نداریم وارد بحث مالی این موضوع شویم چرا که فعالیت ما را پیچیده خواهد کرد.

    او همچنین تاکید می‌کند: البته در صورت رد شدن سهمیه‌بندی بنزین برای تاکسی‌های آنلاین تعادل قیمت‌گذاری در بازار به هم می‌خورد و این مساله بر قیمت‌گذاری ما هم تاثیر خواهد گذاشت.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو