فونیکسریمکسبهتام

پیش‌فروش ۱۰ هزار خودروی برقی تنها در ۲۴ ساعت!

عصر خودرو- خودروی تمام برقی فولکس واگن موفق شد تنها در عرض مدت ۲۴ ساعت بالغ بر ۱۰ هزار دستگاه پیش فروش را به خود اختصاص دهد.

پیش‌فروش ۱۰ هزار خودروی برقی تنها در ۲۴ ساعت!
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۸:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  ایسنا، در سال‌های اخیر که خودروهای برقی، پاک و دوستدار محیط زیست از اهمیت بسزایی برخوردار شده‌اند، به نظر می‌رسد که شرکت‌های خودروسازی متعددی در تلاشند تا با تولید و عرضه چنین محصولاتی نظر و توجه خیل عظیمی از مشتریان در بازارهای جهانی را به خود جلب کرده و بدین ترتیب محبوبیت و استقبال بی نظیری از سوی کاربران را به خود اختصاص دهند.

    فولکس واگن به عنوان بزرگترین شرکت خودروسازی اروپایی چند روز پیش اعلام کرد که فرایند پیش فروش برای عرضه خودروی تمام برقی و الکتریکی خود تحت عنوان ID.3 را آغاز کرده است، حالا خبرها حاکیست که این خودروساز بزرگ اروپایی توانسته است تنها در عرض مدت 24 ساعت بالغ بر 10 هزار دستگاه از این خودروی پاک و تمام برقی را پیش فروش کند.

    فولکس واگن همچنین مدعی شده است که این خودروی برقی قادر به پیمایش مسافت 420 کیلومتر معادل 260 مایل خواهد بود که قرار است در نمایشگاه خودروی فرانکفورت 2019 که در پاییز برگزار می‌شود، رونمایی و سپس عرضه شود. البته کارشناسان بر این باورند که تولید انبوه این خودروی تمام الکتریکی در اواسط سال 2020 میلادی قدم به بازارهای جهانی خواهد گذاشت.

    بر اساس گزارش وب سایت اتوبلاگ، بسیاری از کشورهای جهان قصد دارند با هدف مقابله با آلودگی هوا و کاهش میزان انتشار آلاینده‌ها و گازهای گلخانه‌ای و حفظ بیشتر محیط زیست، خودروهای تمام الکتریکی و برقی را به تولید انبوه برسانند.

    افزایش روزافزون خودروهای برقی و محبوبیت استفاده بیشتر از این خودروهای پاک، موجب شده است شرکت‌های خودروسازی در سراسر جهان به رقابتی تنگاتنگ پرداخته و هر یک از برنامه‌های خود برای طراحی و تولید خودروهایی بهتر و با توان پیمایش بیشتر رونمایی کنند.

    دولت‌های بسیاری همچون انگلستان، فرانسه، نروژ، اسپانیا، یونان، مکزیک، چین و هند از جمله پیشگامانی هستند که قصد دارند به منظور جلوگیری از آلودگی هوا، حفظ محیط زیست و کاهش دمای کره زمین، تولید و فروش خودروهای بنزینی و دیزلی را تا دهه 2030 و نهایتاً تا دهه 2040 میلادی (حدوداً دو دهه آینده) ممنوع و متوقف اعلام کنند.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو