فونیکسریمکسبهتام

کاهش قیمت خودرو در بازار

عصر خودرو- طی هفته‌های گذشته افرادی اقدام به خرید خودرو با قیمت بالا کردند و در اکنون حاضر به فروش آنها نیستند و منتظرند قیمت‌ها دوباره افزایش یابد از طرفی خریداران نیز منتظر کاهش بیشتر قیمت هستند.

کاهش قیمت خودرو در بازار
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از میزان، رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو با بیان اینکه قیمت خودرو در بازار کاهش یافته است، گفت: فروش خودرو در بازار باید بر اساس یک فرمول و درصد سود مشخص باشد.

    سعید موتمنی اظهار کرد: در حال حاضر بازار خودرو آرام است اما، خرید و فروشی صورت نمی‌گیرد.

    رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو با بیان اینکه هیجانی که در یک ماه گذشته در بازار وجود داشت در حال حاضر فروکش کرده است، گفت: البته این هیجان توسط دلالان ایجاد شده بود که به صورت کاذب قیمت‌ها را افزایش داده بودند در حالی که خرید و فروشی صورت نمی‌گرفت و فقط بر روی کاغذ این موضوع وجود داشت.

    وی خاطرنشان کرد: طی هفته‌های گذشته افرادی اقدام به خرید خودرو با قیمت بالا کردند و در اکنون حاضر به فروش آنها نیستند و منتظرند قیمت‌ها دوباره افزایش یابد از طرفی خریداران نیز منتظر کاهش بیشتر قیمت هستند.

    وی با بیان اینکه گر عرضه به اندازه مورد نیاز باشد بازار رونق خواهد داشت و قیمت‌ها متعادل خواهد بود، تصریح کرد: در حالی که قیمت پژو 2008 طی روزهای گذشته افزایش زیادی یافته بود با عرضه این خودرو از سوی خودروساز، روز گذشته قیمت کاهش یافت.

    موتمنی تصریح کرد: تمام ثبت نام‌هایی که صورت می‌گیرد در فروش فوری ها، 90 درصد آن‌ها مصرف کننده نیستند و با خریداری این خودروها و عرضه آن‌ها با قیمت بالا، بازار را بهم می‌ریزند.

    رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو با بیان اینکه فروش خودرو در بازار باید بر اساس یک فرمول و درصد سود مشخص باشد تاکید کرد: زمانی که قیمت خودرو مشخص نشده نهاد نظارتی هم نمی‌تواند بر روی قیمت نظارت کند.

    وی با بیان اینکه باید سامانه قیمت خودرو در کشور ایجاد شود، خاطرنشان کرد: اگر سامانه خودرو وجود داشت، قیمت خودرو دقیقاً مشخص بود و کسی نمی‌توانست بازار را ملتهب کند و سایت‌ها هم فقط می‌توانستند کار تبلیغات انجام دهند.

    موتمنی با بیان اینکه قیمت‌ها نسبت به سه هفته گذشته کاهش یافته است گفت: به عنوان مثال قیمت پراید 111 تا حدود 60 میلیون تومان رسیده بود که در حال حاضر به 51 میلیون تومان رسیده است، خودروی هایما از 380 تومان به 340 میلیون تومان رسیده است، اما مشتری برای این قیمت‌ها وجود ندارد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو