فونیکسریمکسبهتام

عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس تشریح کرد:

استماع گزارش رییس سازمان حمایت از مصرف‌کننده و تولیدکننده درباره بازار خودرو

عصر خودرو- عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت:رییس سازمان حمایت از مصرف‌کننده و تولیدکننده گزارشی درباره بازار خودرو ارائه کرد.

استماع گزارش رییس سازمان حمایت از مصرف‌کننده و تولیدکننده درباره بازار خودرو
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از خبرگزاری خانه ملت، سیدجواد حسینی کیا عضو هیات رییسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس در تشریح نشست امروز(یکشنبه 29 اردیبهشت ماه) کمیسیون متبوعش، به حضور عباس تابش رییس سازمان حمایت از مصرف‌کننده و تولیدکننده در این جلسه اشاره کرد.

    نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی در تشریح نخستین دستور کار کمیسیون صنایع و معادن مجلس، افزود: طرح حمایت از آسیب‌دیدگان از سیل و سوانح طبیعی و پیشگیری از مخاطرات طبیعی مورد بررسی قرار گرفت و 2 ماده از این طرح که درباره امکانات و تجهیزات در مناطق آسیب دیده و ایجاد سامانه بود، تصویب شد.

    وی اظهار کرد: دومین دستور کار کمیسیون صنایع و معادن مجلس استماع گزارش رییس سازمان حمایت از مصرف‌کننده و تولیدکننده درباره وضعیت بازار بود.

    تدابیری 4گانه برای اجرای تعهدات خودروسازان​

    این نماینده مردم در مجلس دهم خاطرنشان کرد: به زعم نمایندگان وزارت صمت باید برای تامین کالاهای اساسی تمهیدات ویژه‌ای می‌اندیشید تا ساماندهی بازار نیازی به حضور سازمان تعزیرات نداشته باشد.

    عضو هیات رییسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ادامه داد: براساس گفته‌های رییس سازمان حمایت از مصرف‌کننده و تولیدکننده برخی از گرانی‌ها اجتناب ناپذیر بود چراکه کمبود مواد اولیه، نوسانات ارزی و فشار روانی موجود در جامعه باعث خارج شدن برخی امور از دست مسئولان اجرایی می‌شود.

    براساس گفته رییس سازمان حمایت از مصرف‌کننده تدابیری 4 گانه برای اجرای تعهدات خودرو سازان در نظر گرفته شده است

    وی با بیان اینکه اعضای کمیسیون صنایع و معادن سوالات متعددی درباره بازار خودرو و التهاب موجود در این بازار مطرح کردند، تصریح کرد:  نمایندگان تاکید کردند خودروسازان باید به تعهدات عمل کنند.

    فروش خودروسازان براساس حاشیه بازار نتوانست بازار خودرو را سامان دهد

    حسینی‌کیا با بیان اینکه به زعم نمایندگان فروش خودروسازان براساس حاشیه بازار نتوانست بازار خودرو را سامان دهد، گفت: باید برنامه ریزی دقیقی برای ساماندهی این مشکلات در نظر گرفته شود.

    عضو هیات رییسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اگرچه براساس گفته رییس سازمان حمایت از مصرف‌کننده تدابیری 4گانه برای اجرای تعهدات خودروسازان در نظر گرفته شده است اما به نظر می‌رسد مشتریان از این فرآیند راضی نمی‌شوند لذا برنامه ریزی برای رفع مسائل موجود در این زمینه ضرورت دارد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو