فونیکسریمکسبهتام

تیبا جدید وارد بازار می شود

عصر خودرو: معاون مالی و اقتصادی گروه خودروسازی سایپا از برنامه‌ریزی برای تولید و عرضه تیبای جدید به بازار خبر داد.

تیبا جدید وارد بازار می شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۰:۳۴:۰۶

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی «عصر خودرو» به نقل از ایسنا حسن امیری اظهار کرد: در حال حاضر ایجاد تغییرات در خودرو تیبا جهت تولید یک محصول جدید در حال انجام است.


    وی با اشاره به تفاوت کلی تیبای جدید با نسخه فعلی این خودرو، خاطرنشان کرد: تغییرات عمده در تیبای جدید در بخش بدنه عقب این خودرو صورت خواهد گرفت.


    معاون مالی و اقتصادی گروه خودروسازی سایپا ادامه داد: در تیبای جدید برخی تجهیزات داخلی و تزئینات نیز تغییر خواهد کرد که از جمله آن ها می توان به داشبورد، کنسول، فریم و رودری اشاره کرد.


    وی افزود: درواقع می توان گفت که تیبای جدید فیس لیفت کامل تیبای فعلی خواهد بود. باید توجه داشت که دو نوع فیس لیفت در صنعت خودرو مطرح است؛ یکی شامل ایجاد تغییرات کوچک در خودرو مانند تغییر چراغ و سپر است، اما در فیس لیفت کامل بخش عمده ای از خودرو از جمله بدنه آن تغییر می کند که در تیبای جدید نیز این موضوع صدق کرده و ظاهر خودرو به طور کلی تغییر خواهد کرد.


    معاون مالی و اقتصادی گروه خودروسازی سایپا در خصوص قیمت تیبای جدید اظهار کرد: سطح قیمتی این خودرو هنوز نهایی نشده است، اما قطعا بالاتر از قیمت تیبای فعلی خواهد بود.


    وی همچنین اظهار کرد که زمان عرضه این محصول به بازار هنوز مشخص نشده است.


    به گزارش ایسنا، تیبا اولین خودروی ملی تولیدی گروه خودروسازی سایپاست که با حجم موتور 1500 سی سی از حدود یک سال و نیم پیش وارد بازار شده است.


    در حال حاضر این خودرو به قیمت حدود 12 میلیون و 800 هزار تومان در سطح بازار عرضه می شود.


    کرمان موتوراکستریم