فونیکسریمکسبهتام

جلوگیری از ورود دلالان به مراکز همگانی خرید و فروش خودرو

عصر خودرو- مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر به تشریح خدمات ارائه شده در مرکز همگانی خرید و فروش خودرو چیتگر پرداخت و گفت: با شناسایی واسطه‌ها و افراد سودجو، از ورود آن‌ها به مراکز جلوگیری می‌شود و با اخذ دستور قضایی و بهره‌گیری از نیروی انتظامی این افراد از اطراف مراکز جمع‌آوری و سرشاخه های آنها با تشکیل پرونده دستگیر و به محاکم قضایی تحویل می‌شوند.

جلوگیری از ورود دلالان به مراکز همگانی خرید و فروش خودرو
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۱:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، حمیدرضا تحصیلی با اشاره به اینکه شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران در راستای ساماندهی فعالیت‌های شهری نسبت به ایجاد چهار مرکز همگانی خرید و فروش خودرو اقدام کرده است، اظهار کرد: بزرگترین مرکز همگانی خرید و فروش خودرو چیتگر است. 

    وی با اشاره به اینکه مرکز چیتگر با وسعتی معادل 135 هزار متر مربع بزرگترین و پیشرفته‌ترین مرکز خرید و فروش خودرو در سطح کشور است، گفت: با تدبیر به عمل آمده این مرکز در راستای سیاست‌های شهرداری تهران در بهره‌گیری از ظرفیت‌های برون سازمانی به شکل مشارکتی با سرمایه گذاری شریک و بدون صرف اعتبارات شهرداری تهران ایجاد شده است و اداره می شود.

    مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تاکید کرد: یکی از اهداف این گونه مراکز امکان دسترسی مستقیم خریدار و فروشنده در یک محیط امن، ایمن و با امکانات جانبی است که دست واسطه‌ها و دلالان را کوتاه می‌کند.

    تحصیلی ادامه داد: ارایه خدمات کارشناسی اصالت خودرو، سلامت بدنه و اجزای فنی توسط کارشناسان مجرب اطمینان خریداران را برای معامله با آسودگی خیال فراهم می‌کند.

    وی با اشاره به شیوه قیمت گذاری در این مرکز اظهارکرد: قیمت‌گذاری با استفاده از تجربه کارشناسان مرکز و ارتباط مستقیم با خودروسازان و مراجع ذیصلاح انجام می‌شود تا هم خریدار و هم فروشنده با اطمینان کامل از معامله رضایت داشته باشند.

    مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تاکید کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده این مراکز همگانی بصورت مکانیزه درآمده است و خدمات ارایه شده به‌صورت هوشمند در دسترس شهروندان در محل کار و زندگی آنان قرار می‌گیرد.

    بنابر اعلام شهرنوشت، به گفته تحصیلی، در این مرکز امکانات و خدمات شامل کارشناسی اولیه بدنه خودرو، تنظیم قولنامه کارشناسی مجدد (بدنه، فنی، اصالت خودرو)، پس از تنظیم قولنامه، دفتر اسناد رسمی، شماره گذاری خودرو، نمایندگی بیمه، کارشناسی خودرو درروزهای هفته و تنظیم قولنامه، پرداخت عوارض شهرداری، پذیرش خودرو جهت فروش، پذیرش خودرو جهت پارک مراجعان، پذیرش تمامی نوع و مدل خودروهای موجود در کشور، رستوران، بوفه، مرکز تعویض پلاک و مرکز معاینه فنی خودرو ارائه می‌شود.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو