فونیکسریمکسبهتام

افزایش نجومی قیمت چهارچرخ‌ها در بازار غیرطبیعی بود؛

روند کاهش قیمت خودرو ادامه‌دار است

عصر خودرو- عضو هیات رییسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس معتقد است کاهش قیمت ارز در روزهای اخیر و برخورد با دلالان فضای مجازی باعث کاهش قیمت خودرو شد.

روند کاهش قیمت خودرو ادامه‌دار است
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از خانه ملت ، سیدجواد حسینی کیا عضو هیات رییسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به کاهش قیمت خودرو در بازار در روزهای اخیر، گفت: تدابیر بانک مرکزی در روزهای اخیر باعث کاهش نرخ ارز شد از سوی دیگر دولت در تلاش است نقدینگی موجود در جامعه را به سمت تولید سوق دهد.
    خودروسازان تولید خودرو

    عدم درج قیمت خودرو در سایت‌های اینترنتی و اپلیکیشن‌ها قیمت در بازار را کاهش داد

    نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخورد دستگاه‌های امنیتی و قضایی با دلالان قیمت خودرو را کاهش داد، افزود: عدم درج قیمت خودرو در سایت‌های اینترنتی و اپلیکیشن ها یکی از دلایل کاهش قیمت خودرو در روزهای اخیر است.

    تصویب طرح ساماندهی بازار خودرو در مجلس شورای اسلامی باعث ساماندهی بازار خودرو می‌شود، کاهش قیمت خودرو ادامه دارد و پیش‌بینی می‌شود که قیمت‌ها به سمت واقعی شدن رود

    وی اظهار کرد: دولت و دستگاه‌ قضایی باید با تدابیر ویژه از جولالان سوداگران در بازارهای مختلف مانند خودرو، مسکن و... جلوگیری کنند چراکه این افراد برای کسب سود بیشتر در تلاش‌اند تا به آشفتگی بازار دامن بزنند و از فضای گل آلود ماهی بگیرند.
    جواد حسینی کیا

    واقعی شدن قیمت خودرو در راه است

    این نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه تصویب طرح ساماندهی بازار خودرو در مجلس شورای اسلامی باعث ساماندهی بازار خودرو می‌شود، خاطرنشان کرد: کاهش قیمت خودرو ادامه دارد و پیش‌بینی می‌شود که قیمت‌ها به سمت واقعی شدن رود.

    ورود شورای رقابت به گردونه قیمت‌گذاری قیمت خودرو را کاهش می‌دهد

    عضو هیات رییسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس ادامه داد: با ورود شورای رقابت به گردونه قیمت‌گذاری خودروسازن ملزم می‌شوند هزینه‌های سربار را کاهش دهند در نتیجه قیمت خودرو نیز کاهش پیدا می‌کند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو