فونیکسریمکسبهتام

خودرو ۲۰۲۰ BMW X۱ با موتور قدرتمند الکتریکی +تصاویر

عصر خودرو- شرکت بی‌ام‌و خودرو شاسی بلند جدید خود را با ظاهری زیبا و موتور الکتریکی به علاقمندان خودروهای این شرکت معرفی کرد.

خودرو ۲۰۲۰ BMW X۱ با موتور قدرتمند الکتریکی +تصاویر
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۰:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مدل جدید خودرو شاسی بلند بی‌ام‌و با نام BMW X1 2020 معرفی شد. تنها نگاهی سطحی به این خودرو کافی است تا متوجه تغییرات ظاهری آن نسبت به نسل‌های قبل BMW X1 شوید. سپر و جلو پنجره و جایگذاری متفاوت چراغ‌های مه‌شکن از جمله مواردی است که در این خودرو تغییر کرده است.

تغییرات اعمال شده در خودرو جدید بی‌ام‌و تنها به موارد گفته‌شده خلاصه نمی‌شود و موارد دیگری مانند تغییر شکل ظاهری چراغ‌های جلو، تغییر در کیفیت رنگ خودرو، اگزوز بزرگ‌تر و توانایی نمایش نام مدل و نام کارخانه سازنده به وسیله پروژکتورهای کوچک کار گذشته شده در دستیگره درب‌ها دیگر مشخصان ظاهری BMW X1 2020 است که نسبت به نسل‌های گذشته تغییر کرده است.

بر خلاف ظاهر بیرونی، ویژگی‌ها و مشخصه‌های داخلی این خودرو دچار تغییرات زیادی نشده است و تنها می‌توان به سیستم جعبه دنده جدید و نمایشگر 8.8 یا 10.25 اینچی که به صورت آپشنال روی خودرو نصب می‌شود، اشاره کرد. BMW X1 2020 در تابستان سال جاری میلادی با موتور‌های سه و چهار سیلندر وارد بازار اروپا می‌شود.

آنچه بیش از همه در این خودرو مورد توجه قرار گرفته موتور الکتریکی آن است. این موتور الکتریکی 92 کیلوواتی با توانایی تولید 123 اسب بخار قدرت و گشتاور 220 نیوتن‌متر قدرتی فراتر از حد تصور به آن بخشیده است. اروپایی‌ها از بی‌ام‌و درخواست کردند تا زمان عرضه رسمی این خودرو، مدل‌های TwinPower Turbo 1.5 و مدل دیزلی خودرو BMW X1 2020 را طراحی و تولید و هم‌زمان با مدل اولیه عرضه کند.

این خودرو با موتوری کاملا متفاوت در ایالات متحده آمریکا عرضه می‌شود. موتور توربو شارژ چهار سیلندر با ظرفیت 2.0 قدرتی برابر 228 اسب بخار و گشتاوری برابر 358 نیوتن بر متر بخشیده است.  BMW X1 2020  صفر تا 100 کیلومتر بر ساعت را در 6.3 ثانبه طی می‌کند.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
      آرشیو