فونیکسریمکسبهتام

عضو انجمن صنایع همگن تاکید کرد

عرضه قطعه از سوی قطعه ساز بر اساس قرارداد با خودروساز پیش می رود

امکان ممانعت از عرضه قطعه با وجود دستگاه های نظارتی امکانپذیر نیست

عصر خودرو- عضو هیات مدیره انجمن تخصصی صنایع همگن، نیرومحرکه و قطعه سازی گفت: اگر قطعه سازی با خودروساز قراردادی مبنی بر ارایه قطعه منعقد کند موظف به تحولی به موقع قطعات بوده و نمی تواند به دلایلی خاص از عرضه قطعه سرباز بزند.

عرضه قطعه از سوی قطعه ساز بر اساس قرارداد با خودروساز پیش می رود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۶:۰۰

    رضا رضایی در گفت و گو با پایگاه خبری «عصر خودرو»،  با رد هرگونه انحصار در صنعت قطعه افزود: به طور قطع قوه قضاییه و سایر دستگاه های نظارتی بر عرضه قطعات تاکید دارند و در صورت احتکار با تولیدکننده برخورد خواهند کرد.
    وی ادامه داد: اگر قطعه سازی بنا به دلایلی از عرضه قطعه سرباز بزند به طور قطع این دستگاه ها به موضوع ورود خواهند کرد چرا که در نهایت منجر به نارضایتی مردمی می شود و این امر خلاف قانون خواهد بود.
    این فعال صنعت قطعه با تاکید بر همدلی بیشتر بین قطعه سازان و همچنین با خودروسازان اظهار کرد: مطرح کردن نام یک قطعه ساز در رسانه ها و هجمه وارده به او در شرایطی که با جنگ اقتصادی دست به گریبان هستیم، کار درستی نیست و پیشنهاد می شود بدون حاشیه و با همدلی بیشتر در مسیر رونق تولید گام برداریم.
    رضایی تاکید کرد: قطعه سازان همواره بر اساس تعهدات خود به خودروسازان تولید می کنند و امکان تخلف در این زمینه وجود ندارد بنابراین اعلام این دسته از خبرها جای شبهه دارد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط