فونیکسریمکسبهتام

تیونر معروف ب‌ام‌و را بشناسید؛

راز خاص بودن اشنایتزر چیست؟

عصر خودرو -تیونرهای مختلفی وجود دارند که به صورت اختصاصی روی محصولات خودروسازان کار می‌کنند. اشنایتزر نیز از جمله تیونرهای معروف است که محصولات ب‌ام‌و و مینی را با روش‌های مختلف متحول می‌کند.

راز خاص بودن اشنایتزر چیست؟
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰:۰۰
  • تیونر معروف ب‌ام‌و را بشناسید / راز خاص بودن اشنایتزر چیست؟
  • تیونر معروف ب‌ام‌و را بشناسید / راز خاص بودن اشنایتزر چیست؟
  • تیونر معروف ب‌ام‌و را بشناسید / راز خاص بودن اشنایتزر چیست؟
  • راز خاص بودن اشنایتزر چیست؟

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از گسترش نیوز ، اگر به زمینه خودرو علاقه‌مند باشید قاعدتا نام تیونرهای مختلفی تا کنون به گوشتان خورده است و به عنوان مثال از جمله معروف‌ترین آن‌ها می‌توان به آ‌ام‌گ، هامان، آلپینا، ای‌بی‌تی و ... اشاره کرد. اشنایتز یکی از تیونرهای مشهور ب‌ام‌و است که به صورت اختصاصی بر روی محصولات این برند کار می‌کند. این شرکت تیونر در سال 1987 میلادی فعالیت خود را آغاز کرد البته لازم به ذکر است که علاوه بر ب‌ام‌و، مینی و لندروور نیز جزء حوزه فعالیت‌های اشنایتز محسوب می‌شود همچنین تقویت موتورسیکلت نیز توسط اشنایتزر صورت می‌پذیرد.

شروع کار برادران اشنایتزر

به طور کلی اگر بخواهیم به تاریخچه شروع کار اشنایتزر نگاهی داشته باشیم، فعالیت این کمپانی از مسابقات اتومبیل‌رانی شروع می‌شود. در سال 1967 برادران اشنایتز که جوزف و هربرت نام داشتند می‌توانند در مسابقات قهرمانی آلمانی برنده شوند و پس از آن تصمیم می‌گیرند علاوه بر فعالیت در این زمینه به تقویت محصولات ب‌ام‌و نیز بپردازند. ایده شکل‌گیری بند اشنایتزر از اینجا شکل گرفت و به مرور گسترده‌تر شد.
گستردگی فعالیت‌ها

این برند در زمینه‌های مختلف از جمله سیستم‌های اگزوز سفارشی، ساخت کیت‌های بدنه، رینگ‌های سبک و مقاوم و تقویت پیشرانه کار می‌کند. لازم به ذکر است که علاوه بر تغییرات گفته شده، سفارشی‌سازی کابین خودرو نیز با استفاده از چوب‌های خاص و کربن نیز توسط این برند انجام می‌شود. همانطور که گفته شد این برند تبحر بالایی در ساخت کیت‌های بدنه دارد که به تازگی نمونه‌های جدیدی را برای سری 8 و 3 ب‌ام‌و ارائه کرده است. این کیت‌های بدنه چهره‌ای اسپرت‌تر و خشن‌تر به خودروها می‌دهند و یکی از مهم‌ترین عواملی که باعث جذابیت و مشهور شدن برند اشنایتزر شده است را می‌توان همین مورد دانست.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط