فونیکسریمکسبهتام

قابل اعتمادترین شاسی‌بلند‌های سال ۲۰۱۹ کدامند؟ + تصاویر

عصر خودرو- تعریف‌های مختلفی از قابل اعتماد بودن خودرو وجود دارد که بخش عمده آن به مسائل فنی و ایمنی خودرو بستگی دارد. در این زمینه یک سری از شاسی‌بلندها در سال ۲۰۱۹ توانسته‌اند رتبه بالایی را از لحاظ قابل اطمینان بودن کسب کنند.

قابل اعتمادترین شاسی‌بلند‌های سال ۲۰۱۹ کدامند؟ + تصاویر
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۲:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از گسترش‌نیوز، طی سال‌های اخیر شاسی‌بلندها توانسته‌اند آمار فروش بالایی نه تنها در ایران بلکه در کل جهان را خود اختصاص دهند و تب خرید آنها به شدت داغ شده است. این روزها در بخش فنی و نرم‌افزاری خودروها با وجود پیشرفت‌های گوناگون همچنان امکان بروز مشکل وجود دارد. در ادامه نوشتار قصد داریم به معرفی ایمن‌ترین شاسی‌بلندهایی که در سال 2019 تولید شده‌اند و درصد خرابی در آنها پایین است بپردازیم. لازم به ذکر است که این اطلاعات از وب‌سایت جی‌دی‌پاور جمع آوری شده است که مالکان میزان قابل اعتماد بودن خودرو را بر اساس عدد 1 تا 10 در مورد خودری مدل 2016 خود اعلام می‌کنند. این اطلاعات در سال 2019 ثبت شده است و می‌توان آن را به نمونه‌های 2019 ارجاع داد چرا که این خودروها پس از سال 2016 تا کنون توانسته‌اند شرایط مناسبی داشته باشند.

    Acura MDX

    آکور از جمله خودروسازان معروف و مطرح ژاپنی است که توانسته در مدل MDX رتبه بسیار خوبی از لحاظ قابل اعتماد بودن کسب کند. این خودرو نسبت به نمونه قبلی خود به خصوص در بخش طراحی داخلی و امکانات بهبود پیدا کرده و نرخ آن نزدیک به 100 دلار افزایش داشته است. در خصوص میزان قابل اعتماد بودن این خودرو، عدد 8 از 10 کسب شده که به طراحی داخلی و خارجی نیز مربوط می‌شود. این خودرو در بخش فنی به پیشرانه 3.5 لیتری با حداکثر توان 290 اسب بخار و گشتاور 362 نیوتن.متر مجهز شده است.

    Mercedes-Benz GLA

    مرسدس بنز GLA در دو نسخه استاندارد و اسپرت AMG عرضه می‌شود. خودروهای مرسدس‌بنز نیز به قابل اعتماد بودن مشهور هستند و این خودرو توانسته رتبه 7 از 10 را در این بخش کسب کند. البته لازم به ذکر است که در لیست قابل اعتمادترین خودروها مرسدس‌بنز، تنها خودروی آلمانی است و جالب اینجاست که ب‌ام‌و در این لیست حضور ندارد.

    Jeep Wrangler

    جیپ رانگلر از جمله خودروهای محبوب و پرطرفدار این برند محسوب می‌شود که توانسته رتبه خوبی را کسب کند. خودروهای جیپ معمولا برای آفرود استفاده می‌شوند بنابراین باید در بخش فنی عملکرد مناسبی داشته باشد. استفاد از خودرو در شرایط آفرود فشار به خودرو وارد می‌کند و احتمال خرابی قطعات وجود خواهد داشت. با این وجود جیپ عملکرد مناسبی در این زمینه دارد و توانسته رتبه 6 را کسب کند که نشان‌دهنده شرایط مناسب این خودرو است

    Volvo XC90

    ولوو برندی است که عملکرد قابل قبولی از لحاظ ایمنی دارد و مدل XC90 توانسته جزء ایمن‌ترین شاسی‌بلندها در سال 2019 محسوب می‌شود. این خودرو در بخش داخلی امکانات رفاهی گسترده‌ای را در اختیار خریداران قرار می‌دهد و راحتی بالایی دارد. افرادی که مدل 2016 این خودرو را سوار شده‌اند در وب‌سایت جی دی پاور که میزان قابل اعتماد بودن خودروها را بررسی می‌کند عدد 5 را به این خودرو داده‌اند. به طور کلی می‌توان گفت خودروهایی که عدد بالای 5 را کسب کرده‌اند از لحاظ قابل اعتماد بودن در شرایط مساعدی قرار دارند.

     

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو