فونیکسریمکسبهتام

خودروهای زیر صد میلیون چقدر ریزش قیمت داشت؟

ساینا اتومات ۷۸ میلیون تومان شد

عصر خودرو- ریزش قیمت خودرو در بازار هر چند خودروهای وارداتی و گران قیمت را تحت تاثیر قرار داده اما بررسی ها نشان می‌دهد ریزش قیمت خودروهایی با بهای کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان نیز در بازار محسوس بوده است.

خودروهای زیر صد میلیون چقدر ریزش قیمت داشت؟
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۹:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از خبرآنلاین، روند رو به رشد قیمت در بازار که پس از فروردین ماه مجددا آغاز شد، خودرو را از دسترس مصرف‌کنندگان دور کرد و به کالایی سرمایه‌گذاری بدل نمود. 

    بر این اساس اما در هفته‌های اخیر ریزش قیمت در این بازار آغاز شده است و خودروهای مصرفی چون پراید و ساینا و تیبا و سمند نیز در این پروسه با تغییرات قیمتی محسوس روبرو شده‌اند.

    بررسی ها نشان می دهد قیمت پراید 111 از 56 میلیون تومان در اردیبهشت ماه سال جاری، به 50 میلیون تومان در روزهای اخیر رسیده است . در عین حال قیمت سایپا 131 نیز از 50 میلیون تومان در ماه گذشته به 44 میلیون و هفتصد هزار تومان در حال حاضر کاهش یافته است .

    سایپا 132 نیز از 52 میلین تومان به 47 میلیون تومان رسید و سایپا 151 نیز با کاهش 3.5 میلیون تومانی قیمت در محدوده 44 میلیون تومان معامله می شود .

    بر اساس این گزارش تیبا نیز کاهشی4 میلیون تومانی را در یک ماخ اخیر شاهد بود . این خودرو پیش تر با قیمت 55 میلیون تومان خرید و فروش می شد اما در حال حاضر 51 میلیون تومان قیمت خورده است .

    نیبا دو اما کاهش هفت و نیم میلیونی قیمت را شاهد است . این خودرو در حال حاضر 56 میلیون تومان آگهی شده است .

    ساینا اتوماتیک نیز از 84 میلیون و به 78 میلیون تومان رسید و پژو 206 تیپ دو که به قیمت 95 میلیون در اردیبهشت ماه فروخته می شد ، به 80 میلیون تومان تومان رسیده است و البته کسانی که قصد فروش فوری دارند مجبورند به کمتر از این قیمت نیز راضی شوند . 206 تیپ 5 نیز ار 112 میلیون تومان به 97 میلیون تومان رسیده است .

    فعالان بازار نرخ سمند LX را حدود 81 میلیون تومان اعلام کردند . این خودرو در اردیبهشت ماه 87 میلوین تومان قیمت داشت.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو