فونیکسریمکسبهتام

صبح فردا با حضور شهردار تهران صورت می گیرد؛

ورود ١٣ دستگاه اتوبوس دوکابین به چرخه حمل و نقل عمومی پایتخت

عصر خودرو- معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از آغاز عملیات بازسازی ۵۰۰ دستگاه اتوبوس و چندین پروژه ترافیکی دیگر با حضور شهردار تهران خبر داد.

ورود ١٣ دستگاه اتوبوس دوکابین به چرخه حمل و نقل عمومی پایتخت
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از مهر، محسن پورسید آقایی با اشاره به آغاز عملیات بازسازی 500 دستگاه اتوبوس از محل ردیف اعتبارات شهرداری تهران اظهار کرد: در راستای نوسازی ناوگان اتوبوسرانی، 13 دستگاه اتوبوس دوکابین جدید از محل عوارض طرح ترافیک خریداری شده که وارد ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت می شود.

    وی با اشاره به خرید 117 دستگاه مینی بوس تولید داخل، از شروع به کار مینی بوس های تحویلی سری اول در خطوط طراحی شده خبر داد و گفت: به دنبال نیاز ناوگان حمل و نقل عمومی، در این بخش تفاهم نامه تولید 500 دستگاه مینی بوس داخلی با سرمایه گذاری بخش خصوصی منعقد شده است.

    به گفته معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران؛ تکمیل طرح و راه اندازی سیستم هوشمند اعلام نام ایستگاه در خطوط تندرو از جمله پروژه هایی است که با بهره برداری از آن، شهروندان تهرانی می توانند از خدمات جدید بهره مند شوند.

    پورسیدآقایی همچنین با اشاره به لزوم بهسازی شرایط ناوگان حمل و نقل عمومی برای افراد کم توان عنوان کرد: از این پس نابینایان می توانند از تابلوهای مسیر با فرمت خط بریل در خطوط تندرو استفاده کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط